Underbaraste känsla

Helt otroligt vilken bra pass både jag och min man drog av ikväll! Så skönt att ha extra med energi och köra altinerade set. Körde bänkpress altinerade med lutande bänkpress och seriöst det kändes som om mina bröst växte på plast med två kupor *asg* körde cablecross altinerande med pecdec och shit vilken bra kontakt , så bra att det gjorde ont. Sedan körde jag en annan bröst maskin med drop pch direkt till axlar grymt bra och jösses vad slut jag var . Jag avslutade mitt pass med 35 min cykel och härligt snack stund med min man .

Camilla har börjat jobba kväll nu på gymet så vi hade en härligt pratstund och dom flesta skrattade gott med helgens viktuppgång . Gymet var pakad som vanligt måndagar då alla vill känna sig bättre efter helgen svullande :o)

Hur har ert dag varit? Har ni tränat idag? Just nu sitter jag i köket med min laptop och håller på laga mer fisk . Jag har nog blivit en tok på matlagning och speciellt vad gäller fisk . Jag kan avslöja att just nu har jag torsk i stekpanna puttrandes i vatten med lite dill, mottötter, lök och massa olika kryddor för att få bra smak på tosken och det luktar minsann riktig gott här.

Varje morgon så använder jag havre, kruska kli och frön och så här ser det ut .

En protein som är sjukt jävla god som jag bestälde hem från protein kungen är denna

Peanut butter chocolate !!!! min nya före träning drink !
Min kök ser ut sä här just nu

Helt otroligt hur taggad man blir av att vara på en tävling . SM var den perfekta hållplats för att suga in energi och inspiration och det fanns otroligt många snygga tjejer på plats . Så här ser det ut när man tävlar i bodyfitness

Så ni ser mycket att tänka på med hållning och bikini , hår , naglar mm så nu kan jag i lugn och ro öva på posering och leka med håret då jag kommer inte att behöva ligga lågt på kollisar :o) Skönt att vara ute i god tid !


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas allt är bra, och kul att läsa att ditt mål är nära.

Har ett tips angående te (som jag har för mig du var förtjust i, liksom jag) "Buddha-Blandning" - köpte den i helgen, underbart!

Kör hårt tjejen!

2008-10-06 @ 23:19:19
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Sussie

Din blogg är bara bäst! Gud vad jag längtar tills du ska tävla, skitspännande! Kram

2008-10-06 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0