Underbar Tisdag

Goddag alla i cyberspace
Hur mår ni alla idag? Själv mår jag riktig riktig bra och detta är sant , no joke. Många tycker att folk döljer saker i deras blogg men inte jag. Har jag en dålig dag eller mår piss så har jag skrivit det.  Nu ska jag inte klaga jag mår bra för jag får mkt bra saker gjort och det händer grejer. BRA GREJER då kan man inget annat än att vara glad. Och mycket kollisar gör sitt också.

Nästa vecka blir det sänkning igen då kanske tidigare vi får se . Men huvudsaken är att jag ska njuta nu av dessa dagar och jag har planerat in lite saker inför helgen så att jag tar mig igenom dom bättre. Frukosten och kvällsmål är åter en härlig och minndesvärd stund då vi i fredags fått vår beställning av STYRKADIREKT

Jag lovar det går åt här och det blir dyrt under en diet då man vill ha smaker som är goda. Caffelatte är nog min favorit och choko nuss då det påminer mig om Nutella :o) Det på gröt är gudomligt god.
Igår tränade jag bröst och axlar och gissa vad ? Kattis följde med mig till gymet och fik träna med mig !!! Hon var så duktig och hon passade på att ta bilder då hon är fotograf också , dessutom även Neo's dagis fröken :o) Så gissa om min son va stolt att hans fröken tränat med hans mamma.
Vi körde hantelpressar , flyes , cable cross och lite axlar . Kattis var som ett barn på julafton att det fanns cardio maskiner divs löpbandet. Får så bra stöd av min gumman nu känns så bra. Vi ska laga mat ihop igen i helgen , hoppas jag hahhaha. Måndag igår och många på gymet som vanligt och det kändes riktig bra. Peter fik en påse med mina bullar då han älskar dom .
 Imorse gjorde jag frukost till hela familen David och jag åt vår gröt som vanligt men barnen idag fik pannkakor till frukost
Detta hade jag i min smet
3 dl vetemjöl
100 gram bakepro
4 hela ägg
10 gr solrosolja
8 dl lättmjölk

12 st blev det och det innehåler per st ca :
137 kcal
11,5 g prot
14,5 kohl
3 fett
Man kan förbättra dom med special vetemjöl, dinkelmjöl och mini mjöl minde hela ägg men för mina barn tycker jag detta är en kanon start på dagen med lite sylt på. Då blir dom mätta och är glada . Mysigt var det vid batbordet för dom såg så himla glada ut .
Då det är hödtlov är det en hel del matlagning som sker och min son martin gillar att få bra mat. Hade hamburgare kvar så jag skärde i tärningar lade i stekpanna med lite vatten , broccoli och potatis och kryddade . Första gången jag gjorde så och portionen blev rätt stor och han åt upp allt och tyckte det var riktig smaskigt

Nu jobbar han med sin pappa och gör lite läs läxor i bilen :o) effektiv eller vad . Duktig kille men vi måste få ikapp honom så vi måste lägga ner rätt så mycket tid på att öva läsning med honom.
Nu ska jag jobba vidare ha en underbar dag :o)
kram
Vanni

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej vännen.

Ipoden funkar klockrent :)



Jag tror det blir lite diet imorgon. Hoppas bara att Magnus har hunnit fixa dietupplägget!!

Kanske får reda på fettprocenten oxå. Ska bli hur kul som helst.

Jag ska kämpa med blod svett och tårar! Nu ska jag f*n bli en snygging.. hahaha



Puss o kram ses ikväll

2008-10-28 @ 13:49:32
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack så mycke :) Du är oxå en snygging. :)

2008-10-28 @ 14:17:44
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sussi

skickar en liten kram till dig!!



Fånga!!!!!



Ha de så bra/Sussi

2008-10-28 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0