Trött idag men glad

och en vinnare !! Idag kan jag lova har jag kämpat och det har inte varit mycket till vila . Imorse var jag ute och gick min morgon runda och det slutade med att jag promenerade 20 min extra. Väll hemma så satt David på cykeln och hade en timme kvar av sin cardio så jag bestämde mig för att göra en riktig god frukost. Man blir rätt fyndig i köket under diet för att få maten så gott det bara går. Imorse gjorde jag en omelette av havregrynsgröten och hade prein drinken över som jag gjorde lite tjokare och herregud va gott!!!!
David vart jätte nöjd.

Sedan efter frukost städade jag tills coachen kom med sina grabbar . Barnen lekte ute medans jag lagade mat och jösses va kul dom hade. Det är helt underbart när solen skiner och barnen kan vara ute och ha riktig kul.
Lite agg och matlådor .


Kolla hur glad Neo var av att få äta veetabix  :o) gud vad han älskar det.

Vist är han söt :o) och Martin ville jag skulle ta kort när han hade sin mask på

Så jag har tagit mig igenom denna helg också och det är jag glad för . Nu är det vila som gäller och imorgon är det en ny vecka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0