Step och core

Idag körde jag något jag inte gjort på länge . Jag bestämde mig för att ha Vanni time och det gjorde jag också. Kom till gymet och körde step och ett core pass det kändes så otroligt nöjd . Avslutade med att basta och läsa body tidningen :o) snacka om avkoppling och jag njöt verkligen .

David filmade mig när jag var riktig slut under min benpass , den nakna Vanni utan smink lördag förmiddag på Haninge Hälsostudio.

Bjuder på en gammal Video också så som jag såg ut innan jag började dieta :o)

obs check out the love handles hahahahahhhaha shit!
Dags att sova , och tack amore mio för videon :o) Imorgon kör jag armar woooooooho

Kommentarer
Postat av: Kiimpaa

Tjaa...grym video:). Vad heter låten i den första videon?

2008-10-23 @ 22:28:33
Postat av: David Frykman

Den första låten är P.O.D - Going in blind, den andra är Bullet For My Valentine - Last to know.

Jag hade skrivit det i slutet på videon men man kanske inte tänkte på det.

Mvh David

2008-10-23 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0