Söndag 49 dagar kvar

Godmorgon godmorgon
Hur mår alla idag? Det är söndag och en dag närmare målet. Började min dag med att köra 45 min cykel till Desperate housewives . Vilken underbar serie !!!! Inna jag satt  mig på cykel fixade jag lite kaffe och skalade frukt till mina pojkar då dom ville ha en liten stund med deras lego data spel , måste säga att det såg rätt mysigt ut . Har precis avslutat min frukost  som var betydligt större portion :o) so jag är mätt nu .

Och vet ni vad ? ingen torsk på hela veckan hahahah inte att jag ska klaga men skönt att kunna leka i köket med lite andra matvaror , speciellt då jag kommer få se mkt ris och sallad under kommande vecka och denna vilo vecka behövdes.

Ibland fattar inte vilken förvandling man har gjort men igår fick jag veta att min midja den 31 mars var 87 cm och igår var det 70 cm så -17 cm det är banne mig en förvandling . Och bästa va allt ingen slapp hud puhaaaaa nu kan jag verkligen bara andas ut lyssna på min coach och gör precis som han säger (vilket jag annars alltid gör ändå) men ni förstår vad jag menar . Det är ju trotts allt hans kunskaper som har tagit mig hit med min vilja såklart.

Idag kommer jag mest vilja vila så mycket jag kan och David skulle eventuellt dra med barnen och bada får se hur det blir . Men tid medbarnen är definetivt det som står på dagens schema .
En hoodie jag vill gärna ha

Skulle passa skit fint med mina byxor om dom gjorde om :o)
Nu ska jag städa upp lite och sedan vila en stund . pööösssss

Kommentarer
Postat av: Tess

Den är superskön! Har den sen 1 år tillbaka. Ett av favoritplaggen =)

Ha en trevlig söndag!

2008-10-19 @ 11:51:31
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Susanne

Inte dåligt förvandling det du... *L* inte undra på att du tappar brallorna... ;)

2008-10-19 @ 17:16:05
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0