Smink smink

Ja du hur ska man välja smink som man ska köpa till tävlingen ??? Det finns ju hur mycket som helst att välja och man kan ju inte direkt bestämma sig . ojojoj får spendera lite mer tid och välja utan stress så att man blir nöjd. Ska nog fråga en grym, tjej om hjälp ;o)

Man tror fan inte att kollisar gör så mycket men shit idag körde jag en riktig bra bröst pass och körde med vikter jag inte rört på lääääänge . Gick upp till 25 kg i lutande hantelpress det är jag stolt över . Sedan körde jag flera andra övningar samt att jag poserade med Peter Östberg :o) det såg bra roligt ut för jag såg så jävla liten ut . Men idag var jag skit stark yippi yippi



mohahahaha


erkän jag är fan störst på bilden :o)


Många på gymet och det kändes så himla kul att vara i den miljön och många va så glada tror nog att många åt en överskott på kalorier i helgen ahhahahha .

Många vill ha recpet och jag håller på skriver ner några men en bra recept till frukost är att göra sin gröt som vanligt . Sedan låta gröten svalna och sedan blandar du i typ 2-3 äggvitor det bestämmer ni självva och sedan steker som pannakakor . Sedan med hypro 85 som ni kan beställa från styrkadirekt .se kan ni vispa den med några bär och vatten med en elvisp så att ni får en fyllig fluff och häll det på pannkakorna samt med lite bär så har ni en riktig gott frukost. överdriv inte med olja eller smör när ni steker för det behövs inte . En riktig bra start på dagen :o)

En annan sak ni kan öra till mellan mål om ni vill är att göra nyttigare pannakakor och ha keso med lite bär i mitten :o) funkar utmärkt med en kop te eller latte ..........wohooooo längtar till efter tävlings diet .

Ha det bäst och lek i köket nu .



Kommentarer
Postat av: Muskelbyggaren

Grova ni är båda två!!!

2008-10-21 @ 13:36:38
Postat av: Rickie

Hej Vanessa, kollar in i din blogg varje dag och är grymt imponerad av ditt glada humör och hur du orkar med allt :) Du ser ju inte jätteliten ut bredvid Peter (A) (som föresten vann Sm i min ögon) Kör hårt fram till Lucia, kommer vara där och titta på dig.



Mvh R

2008-10-21 @ 14:10:31
Postat av: Johanna Trulsson

Recept är så välkommet, hade varit kul att få lite inspiration :)

2008-10-21 @ 14:15:11
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0