Rygg pass

Wow idag körde jag en bra rygg pass och det märkt fortfarande att jag har grymt bra med energi för jag har sånt jävla tryck :o) ska inte klaga för det känns ärligt talat helt ok nu . Jag började med latsdrag och jag värmde upp med högreps sedan körde jag lite tungt med drop . Kändes verkligen i ryggen och det brändes gott det kan jag lova. Jag fortsatte med tre set mark och det med inte så tunga vikter då jag har inte mkt till kropps fett kvar vill jag inte skada mig så här nära in på tävligen men det fik bli 15 kg på varje sida plus stången och det vart 15 reps på det och det kändes kanoners.


Jag fortsatte sedan till en rygg maskin som är förjävla bra och sikken kontakt man får . Eftersom det är fria vikter körde jag lite tyngre med ingen drop. Maskinen jobbar verkligen hela ryggen. Körde sittande rod med drop altinerade med baksida axel maskin 4 såna set och sedan vart det cardio för att få ut lite vatten :o) Mina vader har gjort ont pga av all vätska har inte kunnat köra några power walks dock power cykel.
host detta är david frukost :o)


Jag rå älskar gymet och stämningen är riktig bra och alla är så jävla trevliga. Träffade Peter som var glad som vanligt och ska nu jobba på att förbättra sig till nästa år . En hungrig pojk :o) hahha nädå äkta jävla bamse byggare !!!! Hans sambo Camilla jobbar numera på gymet en helt underbar tjej som älskar mat eller hur Milla ;o) vi ska laga mat ihop snart sade jag till henne !!!! Vi är just nu 4st på gymet som ska tävla nu på Lucia 3 killar i CBB och jag i Bodyfitness.



Jag har ändrat min mellanmål nu från kessela till fluff så jag blandar 50-60 gram bär med 40 gram hypro 85 hallon smak lite funlight och vispar det till en fluff blir otroligt gott . Det är som vispad grädde fast godare och nyttigare . Sedan har jag björnbär övanpå och det ser ut så här . Riktig gott !!!


Mina jeans är av märket diesel och jag köpte dom i danmark .

Den här dagen har varit riktig bra !!!!!!



Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaa, så där såg DU inte ut när du åt pizza! Ni var som två djur som inte fått mat på evigheter.

2008-10-07 @ 22:17:00
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Philip Lailani

Jajemensan. Vi kommer dit allihopa! Är du medlem på www.traningsprofilen.se förresten? Där kan du klickai att du ska vara med på FF08. Samt att du kan lägga till din blogg i bloggtoppen och få fler läsare.

2008-10-07 @ 22:48:57
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani
Postat av: yalda

hallå! har inte vart här på evigheter och läste precis om olyckan din son råkade ut för! Så skönt att han klarade sig utan skador. Usch fick ont i magen bara jag läste inlägget.

ha det

2008-10-08 @ 12:26:47
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: jasmine

hur länge har du tränat för att få denna kropp?:) du ska va stolt över dig själv! lycka till

2008-10-08 @ 13:24:20
Postat av: Robin

Du är grymmast Vanessa!! Inspirerande tjej måste jag säga!!

Fortsätt kämpa så kommer jag följa dig hela vägen!

Lycka till med allt!

2008-10-08 @ 15:46:42
URL: http://robinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0