Onsdagar tränar jag mage

plus vader och idag blir det igen en timmes cardio efter passet. Vatten jag lagt på mig ska bort så det är bara att fortsätta. Godmorgon godmorgon folks , Just nu i skrivande stund sitter jag på min motions cykel och cyklar :o) Hur ånga är nu som fortfarande tränar varje morgon innan jobbet? Jag tycker det är mycket svårare att kliva upp när det är så mörkt ute Men det är bara att tvinga sig själv. Det är självklart lättare att gå upp om man har ett mål man jobbar mot .


Inatt drömde jag massor , drömde bland annat att jag oppade fallskärm igen och denna gång var jag inte lika rädd som första gången . Vi har en grej i vårt företag därvåra anställda får hoppa en gång då det är en typ aav ritual att vi är ej höjd rädda. Dock sket jag nästan på mig 4 km uppe i himlen och skulle hoppa ut . Jag är ju rikitg höjd rädd men väll uppe så brukar dom inte ta ner folk i planet utan via frittfall , en minut på en hastighet av 200 km i timmen . Det jag minns i drömmen var att jag sade detta är sista gången jag hoppar hahhahahah.

Det kom ett sms från Kattis nyss att hon är ute och går !! Helt otroligt ju . Mkt impad av henne.

rolig bild hahahaa

lol
nä dags att köra vidare jobbigt att göra två saker när man kör cardio.




Kommentarer
Postat av: Milla

God morgon gumman.



Nu kämpar vi på dem sista 5 veckorna. Snart är du i mål!! Du är så duktig. Tänk om jag hade den kämparglöden.



Kram

2008-10-29 @ 07:54:07
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Danka

Hej Vanessa!



Ditt bullrecept ska jag testa lagom till jul. Nu är det bygga/cardio som gäller för mig (= bra mat)! Går det ihop, bygga och cardio?? :0)



Nu är det inte långt kvar, dagarna går så himla fort och fortsätt kämpa på!!!!







2008-10-29 @ 08:13:21
Postat av: snuttan347

Härligt att det närmar sig nu :-)

snygga bilder i vanlig ordning o du kämpar verkligen på BRA.

Hoppas NI mår bra allihopa..

kram Pernilla 0 Jimmy

2008-10-29 @ 09:16:29
Postat av: Mikaela

Hej igen.:)

Har en fråga:kör du cardio morgon och kväll?

Följer dig m spänning.

Ha det bäst/ Mikaela

2008-10-29 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0