När kärleken blomstrar

då mår man verkligen bra och det märks att man har harmoni i sit liv. Att två föräldrar trivs bra ihop och älskar varandra märks mycket på barnen . Vi oftast tror dom inte märker sånt men det är tyvärr inte sant. Barn tittar på oss och studera oss mer än vi tror . Dom härmar oss ju jämt. Jag känner mig så kär just nu även om diet har sina nackdelar så har man en otroligt förståelde för varan och vad man går igenom att bandet blir allt starkare. Att se hur min man är stolt över vad jag har åstadkommmit hittils med dieten och att jag har orkat köra så långt tid känns bra .
Han kom hem med roser til mig :o)

Inte ofta man får blommor så jag blev verkligen glad att han köpte så fina roser till mig. Min dotter sade bara till mig när jag fik dom då hon var med honom när han köpte dom . " mamma, du ska veta att dom var INTE BILLIGA " hahahah så söt .

En outfit jag trivs med , tighths , lång armat tröja och mini kjol


Mina naglar ser ut så här just nu :o) leker mig fram med olika färger och det är så kul


Vill ni ha bra naglar kan jag verkligen rekommendera Anna Bucht 0735139084
Hon gör naglar i Solna samt inne i Stan så det är bara att ringa och boka tid .
Men nu ska jag försätta vara kär , David i lavi you ;o)

Kommentarer
Postat av: Milla

Blommorna var jätte fina.



Ses imorgon!!



Kram



Ps. Magnus ska fettmäta mig imorgon hihi

2008-10-23 @ 21:26:41
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sussi

Gud vilka snygga naglar :)



Jessika, ja hon är föör mycket ibland "ler"

Dom pengarna skulle hon bränna snabbt på annat..



Hennes naglar va oxå snygga, hade glädjen att få träffa henne härom dagen, min lilla sötnos.



Ska nog ringa din nagel tjej.





Kram

2008-10-23 @ 22:36:07
Postat av: Sussi

Gud vilka snygga naglar :)



Jessika, ja hon är föör mycket ibland "ler"

Dom pengarna skulle hon bränna snabbt på annat..



Hennes naglar va oxå snygga, hade glädjen att få träffa henne härom dagen, min lilla sötnos.



Ska nog ringa din nagel tjej.





Kram

2008-10-23 @ 22:37:42
Postat av: Louise

Mysigt med blommor!

Skitsnygg outfit och naglarna är to die for! ;)

2008-10-25 @ 09:50:37
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0