matlagning o form av fisk

Gud här lagas det mat och det är ständigt fisk dock är det gott med fisk nu , skönt att tycka det är gott när man äter sin mat . Jag är stolt att jag lyckats helt enkelt det märker ni :o) Man har ju hört så många berätterlser om folk som äter torsk under diet och det är förjävligt. Jag var en av dom i början av min diet och jag håller nog rekord av det vidrigaste sätt att få i sig torsken.

Imorse var det upp tidigt då denna dag skulle innebära viktiga beslut och beslut kom vi fram till så en till sak överstökat under denna diet. Ibland har det varit tufft att inte känns sig stressad speciellt när det har med rätten att göra dock gick allt bra och jag kan säga jag är nöjd med slut beskedet.

Livet har en tedens att kunna svida ibland men man lär sig något nytt hela tiden. Jag känner mig stark som person och är en av dom som klarar rätt mycket på en gång . Dock fick jag lära mig the hard way . Men som dom säger nu är du härdad vanni .

Imorse hade min man cardio och jag får vila ifrån det så jag låg kvar i sängen och njöt dock tänkte jag mycket och planerade. Neo kröp brevid mig inatt och det var mysigt men små trångt. Får spendera lite extra tid med min son Martin då jag känner att han behöver det just nu . Imorse hade vi en liten diskussion gällande hans frukost. Han har smygit på morgonen till skolan ibland med för lite mat i magen och dessutom handlat godis på vecko dagarna vilket är helt emot mina regler här hemma. Godis får dom en gång i veckan och jag vill att jag ska kunna lita på dom . Han är min gosse pojk så jag får helt enkelt gosa lite mer med honom.

Lite pics på hur jag gör min fisk bjuder jag på .

2,

3,

4, mums

Dessa kryddor är blad dom bästa jag har köpt

Kommentarer
Postat av: Johanna Trulsson

hejsan!

så inspirerande blogg! tack!

vad äter du till din fisk? inget? :)

kramkram

2008-10-10 @ 14:13:24
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0