Lovely Friday

Ja då var det fredag och det är bara 63 dagar kvar !!! Yes en dag närmare en av årets mål . Morgonens cardio gick btra jag fik ärligt talat kämpa mig igenom den men jag gjorde mina 90 min. Idag kommer bestå av att få saker och ting gjort som mina naglar :o) Ska strax till Anna och fixa mina naglar och sedan är det till div möten. Länge sedan jag hade fina naglar så jag tänkte passa på och vänja mig igen .

Just nu har jag jeans som hänger fan allt är för stort nu grrrrrrrr men men inget att göra åt när formen sitter. Idag ska jag också baka bullar samt bowla med barnen då vihar lovat dom det så dagen måste gå som planerat. Kvart samtal ska hinnas med på Martins skola 15,30 sedan träna byta om och dra till Heron city där barnen har fått lov att välja mat mm . Gott ska dom ha det och så dom längtar .

Vikten hade gått upp lite så jag skriver imorgon vad den hamnade på då idag blir det att dricka vatten :o) yeah Aqua aqua !
Vad ska ni göra idag? Nä nu måste jag dra till Solna 

kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska få lite av det te som jag nämnde tidigare! Så att du orkar sista biten nu ;-)



Ses i morgon... Cao!

2008-10-03 @ 11:11:18
Postat av: Sussi

Hej Gumman!



Har tänkt på dig hela Em, hoppas du inte är alltför omskakad, och att allt gått bra.

Kontakta mig om du behöver hjälp med nåt, verkligen, jag menar de.



Många kramar Sussi

2008-10-03 @ 22:05:34
Postat av: SUSANNE

Tack för din värmande kommentar i matsalen på hotellet i Västerås! Precis vad jag behövde just då!

2008-10-03 @ 22:59:01
URL: http://www.metrobloggen.se/bodybuilding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0