Lördag och 50 dagar kvar

Idag är det endast 50 jävla dagar kvar !!!! Fyfan va skönt snart har jag tagit mig igenom en till vecka .
Jag ska vara helt ärligt med er men igår kväll hade jag en himla fight med mig själv . Det lättaste sättet att förklara detta är att det är som att ha en mat ängel som älskar min coach och en som hatar honom och säger massa saker till mig . Med andra ord hade jag andra världs kriget i min skalle . Det brukar lugna ner sig om jag bakar eller lagar mat så jag drog igång och gjorde två sats pannkakor och visst jag vart gladare för stunden för jag hade något att göra . 15 min efter att jag var klar så började taknarna igen så jag drog i väg ett sms till min coach med några svordomar *host*host* men jag gav inte upp trotts att hela jag ville ge upp för att kunna få äta igen . Hjärnan spelar elaka spel med mig när man går låg i några dagar så till slut vart det så pass jobbigt att jag grät men jag skulle banne ej ge upp , jag kan inte ge upp nu sä här långt in i dieten och så kort tid kvar . Men av vad jag vet så är det vanligt att mn mår dåligt  under en diet , alla har ju sina upp and downs .

Imorse kändes det bättre jag skulle få större portion frukost och sedan skulle jag köra ben . Åt min frulle och kämpade igen med mina tankar . Och gissa inte om diet nojan kom och hälsade jag kollade formen i spegeln och tyckte det såg skit ut , så kan ni fatta hur nervös jag var för att visa mig för min coach . Tankarna gick som att nä det ser skit ut vanni vad har du ätit för något??? *asg* Detta är en härligt kombination av att vara låg och äran av att vara kvinna. Ben passet , ja ni för det första med bara frukost i magen och före drink drog jag av en grym helvetes bra benpass för at det är på träningen det gäller . Både jag och David var imponerad av hur jag kämpade , och även om jag vart tok irriterad på honom när han sade och så kör du fem reps till och bitchen i skallen tänker men vafan ser inte du att jag lider av smärta här ??? ja menhur som så kör jag dom jävla fem reps till och är så himla nöjd med mig själv. Att träna med sin partner är inte det lättaste ibland men det finns mkt plus i det också.

Oavsett jag är skit nöjd med min benpass och min efterdrink är ju fan det godaste som finns . Det som är en mega hit just nu är ISOFLEX peanutbutter chockolate från proteinkungen . Den är så himla god man vill bara ha mer.

Jag passade på att sola i 20 min och tror inte ni att jag somnar då hahahha jajamen jag sov säkert i 10 min men gud jag behövde sömnen verkligen. Sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka hem med stop först på Ica maxi för att boyzen ville ha lördags godis Väll hemma var det att tvätta sig och byta om och fixa matlordorna som skulle med då jag skulle till Anna i solna och fixa mina naglar . Oj så fina dom blev och vi diskuterade hur jag ska ha dom till tävligen och sånt. Sjukt duktig tjej. Min dotter fik även fixa sina naglar och hon är i himlen just nu . :o)

Sedan var det doom day dags att sätta på sig bikini höga klackar och posera och visa hur formen såg ut . P-A säger alltid den brutala sanningen med roliga ordval om det handlar om att man är tjock :o) som tex barbarpappa men idag lugnade han ner min diet noja och sade att det såg riktig bra ut . Formen är bättre än den var för 3 veckor sedan och jag vägde detsamma ..........puhääääääääää va najsss och gissa på attvi kan sänka cardio och öka maten ;o) det var bara att acceptera med ett leende .

Som ni märker så mår inte jag alltid bra , men å andra sidan vem gör det? Finns nog ingen som mår jämt bra alla vi har tuffa dagar och härliga dagar . Sedan att man kan uppleva saker och ting mer enormt när man dietar är en annan femma men valet är trotts allt min . Så ibland är jag toppen glad och ibland är en rent ut sagt en gnäll kärring . But bare with me people det är snart över .


pop quiz vem tror ni kör så här fort ? hahhahahaha

jag är bara en vanlig männiksa

Kommentarer
Postat av: milla

bebisar försöker vi göra, men det går trööööökt. Du får nog känna doften så småning om. hoppas

2008-10-18 @ 22:32:39
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sussi

Kör hårt tjejen :)

Godis ätandet är slut, hon fick en dag i veckan till att äta äta godis, förutom Lörd.

Båda tjejerna har haft pengar med sig, men inte nu längre.

En sak vi borde ta upp med skolan, är att de är tillåtet att äta godis på rasten.

Lärarna har sett dom, och säger nada, inte bra.



Kram på dig tjejen :)

2008-10-18 @ 22:35:52
Postat av: Danka

Fortsätt sköta dig!



Jag tror att det är DU som kör så in i helskotta fort!!



Ha en fortsatt trevlig helg!!



Kramar!

2008-10-18 @ 23:20:56
Postat av: Soffi

Kämpa på gumman! Snart är det FF o tävling - sen får du vila! Du är så duktig!!!! KRAMAR

2008-10-19 @ 09:53:31
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0