In the break of dawn

sitter jag nu på min cykel och kör , idag står det 90 min på schemat så det är bara att ge det man har nu och vara glad. Inatt sov jag bra känns det som för jag hade inga problem att stiga upp. Väll på väg till öket hörde jag Ben fisa och då sade jag , good morning to you too dawg hhhahahhaha sikken manlig sätt att fisa i köket på morgonen .

Jag måste till Anna också och fixa naglarna och hoppas hon har tid till helgen då jag ska ändå befinna mig i solna. Idag kl 13 ska mina ben masseras av Daniel på MÅ BÄTTRE.

Efter cardion ska jag snabbt äta och dra iväg med Neo till förskolan. Mkt att stå i idag men det klarar jag *hoppas* .
kommer svara all kommentarer senare idag .
nu kör vi ladies

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Blir så imponerad o motiverad när jag läser din blogg!! Har tränat måttligt i perioder, nu ska jag sätta igång igen efter att jag börjat läsa din blogg!!=) Skulle vara kul att se hur mat för dig ser ut en dag. Hur ofta du äter o vad. gissar oxå att JAG aldrig skulle klara mig på den maten! haha!

keep up the good work!

2008-10-15 @ 09:04:54
Postat av: Jenny

Vilket otroligt fint kort på er tillsammans.

2008-10-15 @ 10:03:04
Postat av: Andreaz

Ahh, skönt att höra att allt flyter på. Vi får styra upp och träffas snart!



Kör hårt nu!

2008-10-15 @ 10:27:10
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: yalda

hej! härlig teamwork!



Måste fråga dig. Hara varit en rejäl svacka och är på väg tillbaka. Min kropp känns svullen o har samlat mycket vatten. Hur driver jag ut den på bästa sätt? Vet att man ska dricka mycket, inget socker, vad mer? kram

2008-10-15 @ 13:36:38
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Danka

Du och din man passar så bra ihop. En väldigt vacker bild måste jag säga. Ibland säger man att en bild säger mer än tusen ord, och jag tycker mig se värme och en sådan kärlek!



Kämpa på! Jag håller på dig! ;0)

2008-10-15 @ 20:30:35
Postat av: Anonym

Hur ligger du till viktmässigt ?? eller du har ente gjort någon vägning på sistonde ?

2008-10-16 @ 07:41:50
Postat av: Tobbe

För jävla bra kämpat och trevlig blogg!



/Tobbe aka Vandraren.

2008-10-16 @ 10:53:25
URL: http://lovetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0