fyfan vilken start på dagen

Ja ok nu ska jag vara helt ärligt började natten med typ 3 timmars sömn , och kl 5,45 ringde klokan och jag tänkte absolut inte ska jag upp upp nu , så jag stängde av larmet på mobilen. Försökte fint somna om  men tankarna spred i skallen och jag små sov. Skrev till coach att jag ville INTE vara med i spelet idag och fick en svar som vanligt. Han skriver alltid peppande ord men i vanni värld idag hörde jag bara hållt käft knip igen och börja trampa . Som en liten arg  flicka steg jag upp och vägde mig och sedan började jag cykla.

Efter passet fortfarande små sur för idag var nivå et på min cykel skit tufft så gick jag upp fixade frukost och total misslyckades med min gröt !!!! Här nu måste ni inse hur tårarna var nära då jag hade ingen tid att fixa ny gröt då jag skulle ta Neo till förskolan. Hoppa i duschen , klä på mig och fort dra till bussen . På bussen frågar Neo mig mamma varför blundar du ? Oj förlåt min älskling mamma är bara jäte trött idag . Jag höll på ärligt talat somna sittande. Det slutar inte här , mamma kan vi gå fortare !!!!! Nja inte riktig mina ben orkar inte riktig just nu men spring du . Nä kan inte vi tävla mamma , ok jag ska gå fortare om du lovar hålla min hand. Klart och gjort så gik vi snabbare och trotts det att mina ben ville vika sig.

Jag bokstavligt avskyr när dagen börjar dåligt!!!!

Nu lyckades jag vända min negativ energi  till en gladare variation då jag shoppade mat samt ingridienser till min foccacia som jag så snällt kommer få avstå . Självklart ska jag vara på min best behavior den här helgen mohahahhah. Förra helgen bara så ni vet ballade jag ur! fy fan för lilla vanni panni .

Axlar idag och mina best friends kommer vara 2 kg hantlarna hahahhaha så känns det just nu :o) Visst är jag en gnäll kärring . fyfan ! men men it's all part of the game just nu är man låg så är man det.

Vet ni en kul grej igår fik jag nya träningskläder av swedish fitness !!!! ska ta lite bilder och visa er, men det var riktig skoj för jag hade inte förväntat mig detta. Tack så mycket till Betterbodies.och alla på Swedish Finess .

Nu sk jag vila en stund sedan är det mat , dagis fest , träning + sola sedan laga middag och invänta mina gäster för kvällen .

Peace out och hoppas ni har en bra halloween

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej vännen!!

Man får klaga. Jag har varit nära att äta allt annat än den mat jag ska äta. Min kropp skriiiiiker efter fett och kolhydrater!!! Och det är ANDRA dagen bara. Shit så jag har misshandlat min kropp!!! Men vet du en sak, det är tack vare dig som jag orkar. Du ger mig sååå mycket inspiration! Mer än du tror!!

Nu får vi kämpa tillsammans!! Vi kommer nå våra mål hur kämpit det än kommer vara.



Love you..



Kram

2008-10-31 @ 13:47:15
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men lilla gumman, du kan ju inte ge upp nu!!

Du är ju så nära.

Tänk i Jul sen vad du kan äta, åh veta att du FÅR de.

Du skulle ångra dig sååå mycket om du ger upp nu.



Kämpa TJEJEN!!!!!!



Kram på dig

2008-10-31 @ 19:47:11
Postat av: Olivia

Det går upp och det går ner och det vet du för det skriver du själv. Men det hjälper också att få spy ut sig allt det dåliga så gör det så blir du av med det.



Imorgon är en ny dag och då strålar solen.

2008-10-31 @ 20:10:21
Postat av: denice

Håller med! Klart man får klaga!!

Usch, ja har också haft en dålig dag, mår konstigt...

Känner mig stressad,har miljoner saker att göra! Är godissugen emellanåt å ibland har jag VERKLIGEN inte lust å träna =(



Känns dock skönt att läsa lite här, blir glad och inspirerad=) även om du har dåliga dagar, det är ju de som gör oss mänskliga.



Varma hälsningar till dig Vanni!

Snart är vi i mål =)



Ps. Din bullar ser heeeeel underbart goda ut,dreglar ju typ när ja kollar in här ,hahahaha! Ds.

2008-10-31 @ 22:11:37
URL: http://talangjakten2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0