En vän sade till mig

idag att suga åt mig posetiv energi på gymet idag . Jag var ärlig och sade att dagen hade varit förjävligt. Har inte velat svara i telefon och städade hemma istället. Vädningen från att känna sig bra till att vara så negativ var verkligen något nytt för mig . Sade till min man ikväll att dom här känslorna är förjävliga .  Jag och min negativ attetyd körde en helvetes förjävla bra pass idag *asg* jag var så sur att jag örde altinerade för att kunna så fort som möjligt köra min cardio. Tränade själv då dt kändes bäst att få vara själv och bara köra på. Snacka om att bli förvånad med sig själv!!!! Peter Östberg som är vännen som sade att jag ska suga åt mig posetiv energi , han är klok ! Och hans Camilla är en stjärna**
Min man är min bästa vän och min coach guldvärd.
Alla dessa hjälpte mig idag så tack så otroligt mkt . Och en till Kattis oj tack darling .

Tack till alla fina kometarer på body också jag blev förvånad och man blir ju självkritisk . Idag tittade jag mig själv i spegeln och sade till mig själv bra jobbat tjejen du ska vara stlt och sedan gick jag och åt frukost :o) inte ofta man bekräftar sig själv så .

Så en riktig dålig dag avslutade bra och det känns så skönt för det är en pina att vara negativ tycker jag.

Danka , yes jag kör imorgon typ vid fem tiden tror jag.

love y'all

Kommentarer
Postat av: Danka

OK tjejen. Då ses vi!! ;0)

2008-10-16 @ 22:07:29
Postat av: Linda Byström

Kör hårt nu tjejen.. Jag är GRYMT IMPONERAD av dig. Du är redan en vinnare, glöm inte det. KRAM!!

Postat av: Sussi

Man behöver inte vara glad varje dag, alla har sina dagar, bara man inte är otrevlig.

Ella sa att du inte var på världens bästa humör idag :)

Förstod att du hade en neråt dag idag.

Jessika är verkligen en tjej som ändrat sig mycket, vi hade så kul igår, gick på stan å fnissa, hi hi.



Trevlig Helg på dig gumman/Sussi

2008-10-16 @ 22:50:43
Postat av: Milla

Du kämpar på bra gumman. Nu ger vi järnet sista biten!!! Vi finns här för dig och hejar.

Tack för att du tycker jag är en stjärna! Känner mig inte riktigt som en. Men en surkärring är jag hemma som Peter säger asg



Kram på dig.

Ps. Jag ska träna idag. Ds

2008-10-17 @ 07:42:34
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hallå min tjärna va skoj att du ska träna då tar jag med kameran :o) vi ses senare och tack för att ni peppar mig varje dag <3

kram

2008-10-17 @ 12:02:10
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej linda

Tack för dina peppande ord det betyder mycket.

2008-10-17 @ 12:02:48
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Sussi

Nä det behöver man inte kanske man har ibland lite väll höga krav på sig själv.

Jessica är helt underbar snorunge :o) hahahahahah

2008-10-17 @ 12:03:55
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Aight Danka då ses vi idag yippi !!!!!

2008-10-17 @ 12:04:18
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0