En till förvandling här hemma

Min man har dietat i 7 veckor , för två dagar sedan bestämde vi att det var inte läge att dieta ihop då det vart för jobbigt att ta hand om barnen när båda var så trötta . En av os måste kunna göra aktiviteter dom medans den andre (jag) kan passa på och vila under tiden om det så skulle behövas . Hur som han har hått ner 11 kg på 7 veckor . Grisigt tufft diet med många timmars cardio och låga kalorier, Men han gjorde sitt jobb och allt ändå vilket är sjukt imponerade.


efter




Helt sjukt bra jobbat och jag vill passa på att säga att P-A 's upplägg funkar sjukt bra om man är villig att jobba för att komma i form . Formen kommer inte gratis tyvärr !!! P-A tack ;o)

David I love you baby !!!!


Kommentarer
Postat av: Fascinerad läsare skriver!

Hej! undrar om du kan något om benhinneinflammation? skriv vad du vet och berätta isåfall! vad ska man göra åt det? vila visst - men någon aktiv vila måste det ju gå att kompromissa med. som simning. något annat? Kram!

2008-10-17 @ 22:35:31
Postat av: Vanessa

Hej

Cykla istället det funkar hur bra som heslt och varm kallt metoden . Att investera i bra promenad/löpar skor är värd guld.





Ett sätt att iallafall sträcka ut framsida smalben är att sätta dig på rumpan, rak i ryggen, med bägge benen rakt utsträckta framför dig. Sträck fram foten, och tårna så långt fram det bara går, tänk "ballerina-tå" och tryck fram bröstet mot fötterna - men var fortfarande så rak i ryggen som möjligt, kuta inte! För extra stöd sträck ut armarna framför dig eller vila dem på knäna. Om det inte känns ngt prova då att trycka foten framåt-nedåt mot golvet med handkraft

det är det som har funkat på mig . Du kan ju testa

2008-10-17 @ 22:46:14
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Michan

Ojävlar vilken skillnad !

Du kan inte tänka dig att lägga ut på din blogg hur han tog sig till för att få denna grymma formen?

Kraam

2008-10-18 @ 11:05:33
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Eha

Hade han inga tatueringar för 7 veckor sen?

2008-10-18 @ 12:41:02
Postat av: Olivia

Riktigt bra jobbat av honom, gratta!.

Och massa tatueringar lyckades han skaffa sig med. Det var inga dåliga grejer.



Om han lägger sig på +/- noll nu så kan han ju ta vid när du är klar och köra det sista om han vill kolla vad som krävs till tävlingsform. Risken är att det krockar med jul dock och hur kul är det? :)

2008-10-18 @ 13:28:47
Postat av: Johanna

verkligen bra resultat

2008-10-18 @ 15:34:59
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: leif

shit vilken skillnad, grymt :)

men jag undrar med varför tatueringarna inte är med på första bilden?

2008-10-19 @ 20:50:46
Postat av: David Frykman

He he, jag ser att Vanni lagt upp en förebild när jag "smal" (95kg). Förebilden i bloggen här är från augusti 07, dagen efter skaffade jag mej flamesen på armen. December 07 tatuerade jag draken på ryggen och vägde då 102 kg. Jag skall be Vanni posta en bild på mig hos tatueraren :)

Under 2008 ändrade jag mina ätarvanor genom att skippa Mc Donalds och gainers. Gick sakta men säkert ned till 92 kg vilket var dietstartvikt den 1 september 2008.

Mvh David

2008-10-20 @ 10:05:31
Postat av: Louise

Jääävlar vilken skillnad! :)

2008-10-22 @ 11:27:53
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: karen =)

hei hei P A opplegg!!!?? hva er det?hva går det ut på?

2008-10-28 @ 09:46:42
URL: http://karensvendsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0