Bra start på dagen

Vad är en bra start på dagen för er? För min del är en bra start att man vaknar och känner sig utvilad och njuter av en skön frukost med familjen . Detta hände mig idag då jag igår sov 9 timmar och inatt sov jag 7 vilket är mycket för min del. Min kropp behövde sömnen verkligen . Barnen hade också sovit bra inatt för när jag gick upp kl 7 var pojkarna redan uppe och spelade grand turismo nere vid vardagsrummet.

Körde som jag skrev min cardio och sedan fixade jag frukost till familjen . Idag fik jag gröt med protein som jag fluffade över . En otroligt bra protein pulver är Hypro 85 från styrkadirekt  den blir bra krämig och gröten blir mer njut bar . Dessutom är det inte dyrt alls med Hypro och så värt pengarna


En bra gröt som man blir mätt på
50 gr havre
10 gram kruska kli
kanel
Sedan kan du mosa en banan och hypro av vallfri smak
Ni kan även byta ut banan mot en halv riven äpple
Man kan göra massor med gröt och jag tycker det är en kanon start på dagen .

Hur mysigt är det inte att äta frukost hela familjen och alla barn är glada. Då sitter man där som förälder och tänker för sig själv så här ska det vara , harmoni och lycka . Nu tror mig vi har inte det så varje morgon :o) men man uppskattar dessa stunder mer när dom kommer.

Jessica sitter här nu och gör lite läxor för när hon är klar får hon gå hem till sin kompis Moa . Martin kommer få sitta och läsa med mig lite senare det tycker han är tråkigt . Men min lilla busunge vill bara leka under skoltid så han ligger efter så vi får hjälpa honom lite extra nu .

En glad David med sin frukost som Vanni fixade

Cappucino Hypro med krossade nötter i

Min dotter gillar numera inte at fastna på bild så lyckas man göra det så har man tur !!!! Och igår lyckades jag på väg till stan

Gårdagens form på Vanni hahahahah

Jösses jag och Jessica hade så kul igår , dessa mor dotter stunder vi har ibland är så lyckade . På bio åt hon popcorn och jag torsk med min sallad :o) så gott och jag hade tuggumi och cola light med mig också !!!! Alltid redo vart kjag än går . Hon är stolt över mig sade hon igår också . Så skönt att höra sånt av sin egen familj .
Jag vill tacka alla som ger sin support till mig !!! love you all .

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Vanessa!

Har du ngn mailadress? Skulle vilja maila dig!

2008-10-27 @ 13:04:11
Postat av: Johanna Trulsson

davids frukost, är det bara hypro? eller finns det gröt under det härliga fluffet? :)

2008-10-27 @ 13:07:33
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Låter som du har det bra vännen, härligt!

Tiden bara springer iväg nu tycker jag! Snart står vi där uppe på scenen tillsammans och bara leeer ;o) Allt slit är som bortglömt, hihi.

Ha en fortsatt bra dag vännen!

Kram

2008-10-27 @ 13:17:40
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Hej Ann

Du kan maila mig på [email protected]

2008-10-27 @ 13:56:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Johanna

Det är hypro med gröt under :o)

2008-10-27 @ 13:56:34
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0