Ben ben snygga ben

Jösses idag fik jag verkligen kämpa och jag uppnåde mina uppsatta mål . Jag körde djupa böj i smithen upp mot 30 reps 4 set och sedan benspress 25 reps 4 set . Benspark och bepress med ett ben i taget högreps . jag lovar det kändes ordentligt i mina ben men det var bara att bita ihop och köra vidare .

Just nu sitter jag hemma hos Davids syrra Anna i deras vardagsrum då dom äter pasta med köttbullar !!!! Idag är det tufft med mat tankerna och det gör inte saker och ting bättre att tårta ska dukas fram senare =00 Jag vet jag har valt detta själv but i'm only human .

David körde tunga böj och som vnligt det finns inget att klaga över där hos honom för han kör sitt race dock är han låg idag och trotts det sköter vi våra sysslor . Han är just nu på ikea , han pallade inte se maten här =)

Barnen har haft hur mycket energi som helst idag vilket är kanon att se dock jobbigt när man inte okar till 100% själv. Just nu springer Neo och Liam här och är hur glada och söta som helst . Familje kalas är roligt när man får njuta själv. Räddningen är tuggumi just nu .

Imorgon är en cardio dag ojojoj herregud men har gjort det för och kommer klara det igen . Coachens barn komer över och då kommer vi kanske baka bullar hade jag tänkt hoppas jag orkar annars får dom leka och mysa lite .

Idag benen såg bra ut i början av passet och sedan gick det nedför hahahhaha men till nästa helsg ska dom vara ännu tightare !!! Jag är så himla varm just nu att mina ådror ploppar upp överallt ser lite små läskigt ut . Varmt som fan i deras lägenhet . Hema hos mig får jag ha mina mys tofflor för att hålla fötterna varma så det är en skillnad.

Vad har ni gjort idag ?
lite inspiration



Kommentarer
Postat av: irmeli

förstår att det måste kännas tufft!

Men snart står du på scenen! snygg som bara den!

2008-10-12 @ 11:12:35
URL: http://metrobloggen.se/irmeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0