Back in the game

Hallå då är man back in the game redo och taggad för att ge allt nu dom sista 8 veckorna och idag är det 60 dagar kvar .!!!!

Så jag var bortrest i helgen och var på SM i bodybuilding och bodyfitness / CBB i Västerås och vilken grym helg . För det första så njöt jag av mat jag längtade efter och var rent ut sagt hög på kollisar :o) sedan träffade jag hur mkt folk som helst och jätte många kom fram och hälsade och berättade att de läser bloggen . Jag blev jätte glad att ni är så många och jag nu är mer taggad än någonsin . Jag kan med gott samvete avslöja att jag uppnåde vikt rekord i lördags !!! Jag klarade mitt mål trotts det som hände med min son . Jag poserade i lördags morse innan vi skulle iväg och jag är i mina ögon tävlingsklar nu och kommer ha tid att njuta resten av resan med lite cardio och bara låta husen tighta till sig. Jag kan luta mig tebax and enjoy the ride . Jag har två helt grymma coacher så jag är inte ett dugg orolig .

Jag har gått upp massor i helgen och det är vätska så det känns inte direkt skönt men jag har njutit och haft en underbar helg med vänner och mest av allt med min man . En sak inte många vet här kanske som vi har gått upp med nu är att min man dietar också inför samma tävling så det är double up här nu . Han har dietat i fem veckor och det har gått riktig bra och det är faktiskt lättare för mig för han förstår mig bättre . Ja så the game is on folks vi kommer klara detta och vi är grym starka nu att vi är två .

En sak jag vill ta upp här är att bedömningen i detta sport ibland kan förvåna många och detta hände också på SM . Vi är många som tycker att Johan Malm fik fel placering och Sanaz !!!!!


Jag åt massor av cookies från protein kungen dom är tok goda herregud !!! Snacka om att kunna njuta av något så gott sedan när tävligen är klar.

Imorse körde jag 60 min cardio och kommer jobba lite denna vecka för att få bort vätskan men det är inget bråttska för formen är redan där den ska så nu ska Vanni bara färbättra den till mitt livs bästa form !!!!

Martin mår jätte bra , inga skador , inga svulldnader endast och ytterst lite tedens till ett blå märke !!! sjukt eller hur ...änglavakt  helt klart!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att se er i helgen!

Fick ni några bra bilder på peter??



Kram

2008-10-06 @ 13:14:19
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: teresse

hej!! har precis läst din bloogg..ang sanaz...deffen på benen hänger inte riktigt me överkroppen..plus att hon har inga bra lats.

tack

2008-10-06 @ 14:57:19
Postat av: macke

jag håller med dej, man blir ofta förvånad över resultaten. t.ex. hur maria kunde komma på pall placering i korta BF är för mig en gåta??

först o främst en av dom mest okvinnliga fysiker jag skådat. och jag tror dom flesta såg poseringen framifrån, hon hängde fram o sköt fram axlarna o stod o nicka med huvudet vilka många reagerade på i publiken. kan då påpeka att trots att vissa kanske hade sämre form hade dom en otrolig fin utstrålning, sträckte på sig o var snygga o kvinnliga. men det här är bara min åsikt.



mvh

2008-10-06 @ 17:26:05
Postat av: n

Håller med ovanstående vad gäller Maria. såg sjukt anorektiskt ut och många tissla o tassla i publiken att det INTE alls var nice att se henne. Såklart heller inte på pallen..



Reagera med på att hon hängde fram å "nicka" med huvudet. ne uschh. Tur de fanns fler i linen man kunde vila ögonen på=)

2008-10-06 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0