Att känns sig lugn

Idag är en sådan dag där jag känner en lugn inom mig själv . Tänk er att dagen började trotts allt att jag försov mig och skulle lämna min grabb på dagis samt hinna med cardio . Det var bara att hoppa ur sängen klä på sig och sätta igång att laga gröt till barnen . Dom satt så fint vid frukost bordet och njöt av sin morgon gröt. Jag har bestämt att gröt är en bra start för dom och dom var glada att dom gillade min gröt , Jessica sade att hon vill ha det nu varje morgon .
Bella, jag , David och Malin


Åkte iväg med Neo och promenerade till farsta där min man hämtade upp mig . Mina vader håller vatten fortfarande så dom kändes ordentligt men jag körde min cardio trotts allt. Ben är sjuk så jag äter vitlök rå för att hålla mig frisk . Vill verkligen inte bli sjuk nu när det är så nära in på tävligen. En sak som är skönt att jag behöver inte ligga lågt på kalorier nu för att bli av med vätskan det kommer försvinna under nästa vecka .


Dagens pass gick bra min mage fik kämpa och vaderna orkade fan inte mkt . Lade mer fokus på magen idag . Nästa vecka kommer jag filma kanske om jag hinner mag passet då många ställer frågor hur dom ska göra .

Idag var jag hos min sömerska Anita jag fik testa mina två bikini samt baddräkt och fucking A det är skit snyggt ju !!! Jösses för första gången såg jag hur det kommer se ut och detta kommer bli bra. Jag kan bara göra min del sedan är det upp till domarna att se om min fysik duger :o)

glöm inte tävligen nu !!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Smulan!



Kan inte du berätta lite hur man blir av med vätska i benen?



Jag har så otroligt svullna ben, speciellt dom sista 2 v.

Har vart hos läkaren, men dom sa att dom inte kunde göra nåt åt de.



Har snackat med Ella, ingen fara, lite tjej tjafs bara :)



allt va cool idag mellan dom.



Kram Sussi

2008-10-08 @ 23:11:08
Postat av: Katta

Hej, Som du sliter e sååå imponerad!!! Dom där träningsbyxorna du har på dig på detta kort, vart är dom inhandlade, märke??? Såååå fina.

Kram

2008-10-09 @ 11:07:15
Postat av: Camilla

Jag håller med!! Dom där träningsbyxorna med grå mudd va verkligen as snygga. väntar med spänning på svar vart du har köpt dom.



Mvh Camilla

2008-10-11 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0