65 dagar kvar

Ja nu är det tufft men det gäller att ta fram dom inre krafterna som min coach sade imorse . Mina ben ville ge upp efter 30 min idag och jag vart skit förbannad och körde på . Jag ska allt uppnå veckans mål och med gott samvete njuta i helgen och suga åt mig inspiration från alla på scen .

Ser fram emot lördag speciellt då Peter ska tävla och han har sköt sig så himla bra tycker jag. Det är skoj att se någon kämpa för något han älskar!!! Det inspirerar mig mkt.

Min coach har gjort om sin hemsida s¨ni kan titta in på http://www.personligtranare.net/ tycker själv att den blev riktig bra !!!!! Och massa nya bilder som är skit snygga !!!!


Jag vet tyvärr inte mina mått men dietens bästa vikt ligger på 51,8 och det ska jag krossa denna vecka vecka !!!!!

65 dagar kvar ja tiden rullar nu på rätt ok :o) allt börjar falla på sin plats !!!! Jag vill passa på att önska alla som ska tävla i helgen lycka till nu !!!! Heja heja ni är helt otroligt grymma !



Kommentarer
Postat av: Christian Thunberg

vilken form du har skaffat vanessa, kul att se =) kör hårt

Postat av: Vanessa

Hej Christian

Va kul att du skriver här , ja du jag har ju gjort en hel förvandling.

Jag ska kriga mig igenom dom sista 64 dagarna nu .

2008-10-02 @ 10:56:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0