Trötter

är vad jag är !!! Fan att kroppen vill inte det jag vill nu mot slutet . Vad vill jag ? SOVA SOVA SOVA Jag sover i snitt 3 timmar per natt om jag har tur ! Not kul alls och jag ska orka med mina sysslor. Att jobba är ett skämt just nu speciellt idag så jag gjorde lite brev arbete och städade hemma men jag lovar er jag känner mig mer eller mindre som en  zombie.

Idag har jag fixat rätt så bra med marknadföringen på jobbet , massa brev som ska ut nu innan slutet av nästa vecka så jag måste verkligen ligga i . Inte direkt det lättaste när man har så lite sömn . Whats to do but just do it. David är verkligen min bästa vän och han hjälpermig massor.

Var på massage och lyckades nog sova i några minuter och det var en jätte power nap för jag hade energi efter det. Körde axlar på gymet och passet gick som den skulle. Dagens bästa mål just nu är efter tränings protein med mina riskakor :o) Jösses va gott .

Det är fredag och jag bjöd Andy , Jessica Peter och Camilla över för att fika och tjöta lite och det var riktig kul . Tiden gik fort och det är det som är det viktigaste för mig . Ni kan tro mig att mina dagar är långa när man inte kan sova på nätterna så sällskap är så bra för mig just nu .

Lördag kväll ska jag ha form koll med coacherna och hoppas dom ser förbättringar . Jag blir jämt små nervös när jag ska visa formen för dom , har en speciel respekt för dom att jag vill bara att det ska bli bra . Summering av denna vecka ja det har varit lite sömn men det har gått bra . Trött är man men det tillhör att vara det så här mot slutet . Hoppas ni har bokat era biljetter för jag vill se huset fullt på fitness festivalen .

So far är vi rätt många i korta klassen

-163 cm

Nu är det dax att vila för imorgon är det cardio och Ben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är min belöning .

Fotograf Marcus Syvertsen



Kommentarer
Postat av: Danka

God morgon tjejen! Jag hoppas att du fått mer än tre timmars sömn. Sitter här och planerar nästa veckas kostschema. Har precis varit och handlat och köpte in mörkt danskt rågbröd (till makrillen).



Det är som sagt inte många dagar kvar tills du ska tävla. Så var extra rädd om dig. Det är bra att du har nära och kära som kan och har peppa dig under hela denna resa... Snart är du i mål!!!!



Ha en underbar helg och njut!



//Danka

2008-11-15 @ 09:20:40
Postat av: Dessan

Du är så vacker vanni!

2008-11-15 @ 11:58:49
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0