Rösta på din favoritmodell – vinn priser!


För första gången genomför BODY nu en omslagsmodellstävling, där du avgör vem som ska vinna. Alla våra läsare – oavsett meriter och träningsvana – har fått anmäla sig innan. Vi har sedan valt ut 5 kvinnor och 5 män, och vi presenterar dessa kandidater här nedan.


Ta chansen att påverka vem som ska pryda omslaget till BODY. Rösta på dina favoritmodeller, och tävla samtidigt om fina priser.

Härifrån är det du som bestämmer. Det är dina röster som avgör vilka två – en kvinna och en man – som ska få pryda januari-utgåvan av BODY. Modellerna med flest röster vinner.

Samtidigt som du röstar är du också med och tävlar om finfina priser!

Hur röstar man?
All röstning sker via SMS.

Hur går det till?
Du bestämmer dig för vilka av modellerna du gillar bäst, och letar upp den kod (K1–K5, respektive M1-M5) som står intill modellerna. Rösta sedan genom att skicka BODY (mellanslag) följt av koden i ett i övrigt tomt SMS. Du kan bara skicka en kod i taget.

Till vilket nummer skickar man SMS:et?
Till 72456

Vad kostar det?
Varje SMS kostar 10:-, plus eventuell trafikavgift.

Hur många gånger får man rösta?
Så många gånger du vill, så ofta du vill.

Kan man rösta från utlandet?
Nej, SMS:et måste komma från Sverige för att det ska fungera.

När stänger omröstningen?
Den 3 december, kl 12:00.

När kommer tidningen med ”mitt” omslag ut?
Den 23 december (prenumeranter får den något tidigare).

Vad kan jag vinna när jag är med och röstar?
Du är med och tävlar om följande priser totalt värda mer än 10,000:-

1-2:a pris
Valfri hoodie från Better Bodies eller GASP (värd ca 1400:-)
samt kosttillskottspaket från Proteinfabrikken (värt ca 1400:-)

3-4:e pris
Ett träningsset (byxa + överdel) från Better Bodies (värd ca 900:-)
samt kosttillskottspaket från Proteinfabrikken (värt ca 800:-)

5-6:e pris
Training Trunk från GASP (värd ca 500:-)
samt kosttillskottspaket från Proteinfabrikken (värt ca 400:-)

7-8:e pris
En helårsprenumeration på BODY, till dig eller en vän (värd 498:-)

9-10:e pris
En halvårsprenumeration på BODY, till dig eller en vän (värd 298:-)

Sponsorer: Better Bodies, GASP, Proteinfabrikken

Vanessa Frykman
Ålder: 31 år
Längd: 160 cm
Vikt: 52 kg

Rösta på Vanessa genom att skicka

BODY K2

till 72456

ojoj vem är den lilla flickan här då!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: danni

kommer rösta på dig! :)

2008-11-10 @ 20:47:55
Postat av: Emily

You have my vote woman!!

Inte långt kvar till målet nu för dig :) och det ser MYCKET bra ut!



Kram!



2008-11-10 @ 21:01:19
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/emily/
Postat av: dessan

Nu har jag röstat på dig :)



ses vi imorn som bestämt?

2008-11-10 @ 22:20:09
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en trogen läsare av din blogg och tycker du är sååå snygg och duktig som verkligen kämpar mot ditt mål!

Att du har min röst är en självklarhet!

2008-11-11 @ 20:34:33
URL: http://masserandemamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får jag länka till din blogg från min sida?

2008-11-11 @ 20:35:42
URL: http://masserandemamma.blogg.se/
Postat av: Robin

Gissa vem jag rösta på ;)

2008-11-12 @ 16:44:33
URL: http://robinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0