Ni är underbara

Ni må+ste bara veta att jag tycker ni är helt underbara. Tänk er att jag hade ingen aning om attså här många skulle förlja min resa mot Fitness festivalen :o) Jag blir ärligt talat rörd . Snart kan jag parkera cardio maskinen för ett bra tag framöver wohoooo.

Inatt vart det inte mkt sömn heller men jag vilade i min säng. Det här med sömnen så går det tyvärr i perioder och det är bara att aceeptera läget nu när det inte finns mkt till fett kvar på min kropp . Jag tycker att 8,9 % i kropps fett är för lite för en kvinna. Min mens försvann ett bra tag sedan så nu vill jag ha den snart igen . Tänk er att jag saknar kärringen ;o) *asg*

Idag ska jag fixa håret är det tänkt och jag ska vila lite innan så att jag inte somnar så fort hon rör mitt hår :o) man hamnar ju i trans annars . Sedan ska jag iväg och köpa en ny mobil telefon till min dotter också . Hon har länge jobbat för den och nu är det dax.

Igår var det formkoll med coacherna och jag hade fått nojjor om att formen såg rent ut sagt ut som skit men nix den var ännu bättre ;o) puhuuuu yes . Nu är det inte mkt mat man äter i mina ögon men inte svält heller då det finns folk som lever på en dl ris om dagen och det kallar jag svält . Så för att äta var 3e timme dock små portioner och i syfte för att man ska komma i form endast för en tävling är ok. Dessutom är jag under noggran uppsikt av min coach som är sjukt kunnig.
Bjuder på en bild på Ena coachen Petra Hon har en grym ass!!!!

Per arne är inte heller den som gör folk besviken med sin form när han hade tävlings planer tidigare dock är dom planerna lagt på hyllan för gott och han njuter av liver som man , far och coach :o) Kolla in vingarna och detaljerna det är fan sjukt jävla bra !!!!

Sedan har vi amatören lilla Vanni som är snart i mål och har kämpat länge . Bjuder på en gammal bild tagen typ 3 månader sedan kanske ;o)

Min man David ska ha mycket cred för att jag har lyckats så här bra med min diet. Med min vilja och mina coacher samt hans enorma stöd och backup går inte att prissätta !!! Han har gjort att jag lyckats och det ska bli en ära att hjälpa honom tebax nu under sin resa mot Sweden GP . Åh I LOVE YOU BABY


Om en vecka vid den här tiden sminkar Dessan mig och jag kommer säkert vara tok nervös !!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag har smygläst här ett tag och jag är så otroligt imponerad av dina prestationer! Jag får massor av inspiration och motivation av att läsa din blogg. All lycka till på FF!



//Helen

2008-11-30 @ 12:29:52
Postat av: Sophie

Fasen va kul Vanessa! Snart äre din tur på scen! :D Du har kämpat o gjort ett riktigt bra jobb som du kan vara mkt stolt över... KRAM PÅRE

2008-11-30 @ 13:28:58
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0