Natt kvinna

Ja då var man en vaken natt kvinna som sitter här nere i undervåningen av huset själv. Alla sover det är tyst och man hinner fundera en hel del . Har hunnit sova 2,5 timme tror jag för jag somnade i soffan och jag lär somna lite senare igen .

Igår onsdag körde jag mage och cardio . kör 30 min cardio nu bara för att hålla igång lite . Mina pass är inte direkt så grymma just nu men som sagt jag håller musklerna igång, dock saknar jag den där lilla extra känslan ni vet då man är helt slut i musklerna. När jag tar i nu blir jag helt anfådd ju .

Jag ska strax testa lite avslappnade övningar för att se om jag somnar igen :o) ska bli spännande då jag brukar inte göra detta. Jag vet bara hur avslappnad man brukar vara efter en yoga pass och det är ju nice!

Tack så mycket för era emails :o) jösses va glad man blir och det får mig att vilja kämpa ännu mer . Jag kollar på kalenderna och ser att dagarna blir ju trots allt mindre men dom är ju låååååååååånga så jag måste ha något att göra ju . Så jag ska hitta en bra projekt nu i dagarna som kommer hålla mig busy om jag har inget att göra dock som är ändå inte så krävande.


Jag har under en längre tid funderat om jag ska klippa lugg lite för att byta utseende jag är ju så trött på hur jag ser ut just nu . Får ta och prata med min frisör om detta . Tror jag ringer honom senare idag och kollar läget med honom .
Igår bakade jag också lite nyttigare muffins med bakepro då mina barn vill gärna ha lite smått och gott så valde jag att göra muffins med blåbärs fyllning. Fik inspiration av min vackra donna Dessan :o) Hon är tydligen mästare på att baka just muffins .

Nu ska jag vila vidare !!!! ses senare igen .

Kommentarer
Postat av: emma

jobbigt att du inte kan sova.. =(

hoppas att allt flyter på ändå nu in i de sista.. ska bli så spännande att få se de färdiga resultatet av dej på scen i dräkter och allt.. =)



hoppas du får en bra dag vanessa..



många kramar

emmapemma

2008-11-20 @ 06:47:00
Postat av: Dessan

aww gullig du är.



När du har klivit av scen och börjat äta normalt igen så ska jag baka muffins, och du ska äta tills det sprutar ur öronen..

2008-11-20 @ 20:16:44
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0