Mysiga familje stunder

Wow vilken kväll jag har haft. Ikväll var vi på bio och kollade på Madagaskar 2 och jösses va rolig den var. Så otroligt underbart att få höra sin familj skratta och se så glada ut . Sådana här stunder är guld värda för mig . Här hemma poppade jag popcorn och dom fik varsin bar samt klubba. Väll på plats köpte vi dricka men lite lyx var det dock för dom . Själv köpte jag chai te och David köpte sprite zero till mig .

När jag har lite mer energi eller lättare sag en bra dag då jag helt enkelt orkar mer så vill jag alltid passa på att göra lite mer saker för min familj . En sak är säkert är att jag gjort det jag kan för att inte sätta dom tvåa under min diet. Att tävla och dieta är mitt beslut och med familj är det verkligen mycket planering som gäller . Jag kan glömma bort saker och ting lite lättare nu mot slutet så jag har förberett personalen på dagis att ge mig lite extra hjälp med att ringa hem till mig så jag kan skriva ner alla utflykter i min kalender :o) så att jag ska inte kunna glömma det . Otroligt bra service jag får då dom har sett mig kämpa under alla dessa år .

Idag har jag tänkte en del av hur tacksam och glad jag är att ha valt min coach P-A som coach . Utan honom och Petra hade jag inte varit i den här formen nu . Självklart som han skrev det hade inte skett utan min vilja men ändå jag är så glad för detta beslut jag tog förra december . P-A du är fan bäst !!!! Och Petra du med en hot momma :o)

Igår fik min man en present jag länge planerade som en tack för hans stöd under dessa månader och leendet sade allt och en varm känsla växte i min kropp . Jag känner enorm harmoni med mig själv och mitt liv. Att vara förälder som ni märker är en äventyr som kan byta res väg närsom helst. Som tex när Martin föll från trädet och det som hände med Neo . Jag tycker jag har fått en rejäll dos för många år framåt eller vad tycker ni ? hahaha Det har tagit sin tid att inse vad man har lyckats åtsadkomma under mina år som förälder och utan en handbok har man fått fatta svåra beslut för att göra det man anser vara bäst för barnen och när jag tittar tebax så är jag nöjd trotts många misstag på vägen . Men hand i hand jag och min man har haft en bra resa.

Det är idag 12 dagar kvar till slut destinationen = kongresshallen i göteborg och jag känner mig små nervös utan tvekan . Måste öva att gilla att stå i minimala till bikini *asg* inte direkt sånt man har på plajan ju . Men fan så mkt snyggare :o)

Nä nu får det vara nog från mig , så jag ska lägga mig i soffan och chilla lite .
kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Va kul att du känner dig bättre :)

Man blir glad av att höra de.

Då man inte kan närvara vid din tävling, så hoppas jag att du lägger ett och annat, bilder mm.

Ska bli jätte kul att höra vad du tyckte åh så.

Du är säkert den snyggaste på scenen :)



Kram Pluttan

2008-11-26 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0