Mitt i natten

sitter här i köket med tända ljus och kan banne mig inte somna om . Great har lyckats sova 2.5 timme och jag är trött men kroppen ville inte somna om just nu . Hoppas den vil vila lite til snart för det är så tråkigt att vara uppe ensam i mörkret.

Igår körde jag axlar och passet gick rätt bra . Inte mycket att säga men träning går som det skall helt enkelt. Många frågar mig Vani hur kommer du göra efter tävling ? Visst kommer jag unna mig saker men tanken just nu är att inte överdriva mängden mat då kroppen är inte van. Lite i taget och låta kroppen anpassa sig sakta med säkert till vanlig mat och mer koliisar. Jag kommer gå upp i vikt men till en vikt nivå som jag trivs på helt enkelt. Vi se normal ut .

Igår kom mina vänner Familjen Tunedal hem till oss på kvälls fika . Jag bjöd på äppelpaj , havrebollar , foccacia samt kanelbullar :o) vi pratade en hel del och jag fik posera lite för dom . Dom trodde jag skulle stå och slå typ en dubbel bicce på scen men jag visade vad boyfitness är för något :o) Kattis tyckte jag hade den snyggaste bakdel hon någonsin hade sett*asg* svårt att posera och inte garva samtidigt . Men jösses vilken mysig kväll vi hade . Mycket snack och vi hann komma ikapp med lite uppdateringar. Känns riktig skönt att ha Kattis som min nära vän för vi funkar så bra ihop.

Vi pratade lite om hennes komande födelsedags fest där det kommer vara 80tal temaoch det kommer laga mycket mat . woohoo så jag lovade att hjälpa till med baknin av Foccacia :o) I is a duktig flicka va ....Kl 00:40 gick dom hem och jag lade mig  sängen då jag kände mig trött .

Jag inhandlade chai te som Julia gav mig tips om och herregud så god den är . Sitter just nu med en stor kopp te här med tända ljus . Mysigt stund för mig själv . Jag är grymt sugen på mat men får härda ut ett tag till . Tänk er att om en vecka så smäller det fan !!! Vi är många bra tjejer i korta klassen så det kommer bli riktig kul .

Torsk torsk hela vägen i mål ..............................det första som kommer ryka från matschema är torsk ........hahahhahah fyfan så trött jag är på fisken . Dock är jag sugen på lax !!! Mums

nä dags att sufa vidare .

Kommentarer
Postat av: Julia

I told you ;P

2008-11-29 @ 09:56:14
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Jasmine Stjernström

Fan vad duktig du är! Imponerad över din styrka att göra det här.

Kram/ Jasmine

2008-11-29 @ 16:09:04
Postat av: Olivia

usch det är inte bra att du sover så där dåligt. Jag är orolig för din hårda träning och lite sömn. Det finns risk att du går sönder.

2008-11-29 @ 20:27:29
Postat av: Johannah

Är grymt imponerad över hur bra du lyckats tjejen, shit vilket slit och vilket psyke!

Har du testat att lyssna på avslappning/meditation när du inte kan sova? Det har hjälpt mig som fasen när jag har haft extrema sömnsvårigheter. numera somnar jag alltid till nån form av avslappning på min mp3 (i ena örat, det jag inte ligger på ;) )

Mins att du frågade om bra yoga förut, Blossoms fitnessyoga 1 och 2 är bra. Hon förklarar bra och är lagom avancerad.

Lycka till nu, tror på dig!

Kram

2008-11-29 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0