Måndag

Denna måndag började som sagt mindre roligt dock fik den en bra avslut . Neo skrevs ut och han mår bara bra . Som förälder det är det absolut värsta som kan hända när ens egen bar far illa ut. Massa tankar har snurrat runt i skallen på mig och bland annat av hur förbannad jag är på att min bror haar inte ens svarat på min sms, Jag tycker man kan visa att man är ångerfull för sina misstag.

Idag har jag varit riktig trött oh otroligt hungrig helt sjukt hungrig och maten försvann fort men formen är bra och det är det som är viktig just nu . Jag är inte så hård men jag har trotts allt tagit bort 16 kg fett på den här lilla kropp och det är jag banne mig stolt över. Mycket slit ligger bakom och någrant kosthållning .

Kosten består av broccoli och torsk just nu och jag har hittat en kombination med kryddor som gör att det smakar riktig gott . Nästa vecka dock blir det inte mkt till kryddor men men då är det ändå bara några dagar från tävling . Sännande ska det bli .

Idag kl ett var jag hos Anita min sömerska och jösses va snyggt mina bikinis och baddräkt blev. Oj jösses så himla snyggt alltså . woohoooo hot hot hot latino girl . Jag är så himla nöjd med färg val och tyg .

Idag körde jag bröst med David och det gik super fint !!!! Nöjd trotts att det var små jobbigt . Har precis gjort klar David matlådor för imorgon och nu blir det jobb . Sedan nattmål oh sedan sääääääääääääängen yippi längtar för jag är så himla trött. Det är ibland autopilot som gäller här verkligen .

Kommer svara ala kommetarer imorgon men Neo mår bra nu !!!

kram på er och tack at ni bryr er .

Kommentarer
Postat av: Maria A

Dont worry about the form! :) Jag tror det blir bra jag!

Det har stått knasterhårda tjejer på en bf-scen tidigare (kan minnas 3-4 st) men mig veterligt så har det ALDRIG gått bra för dem....

Bf ska vara harmoni mellan form, muskelmassa och en bra ram. Jag tror att både du och jag vet flera som ligger i yppersta toppen av eliten som inte är i superduper-rippad form....



Tro på dig själv, så kommer du att presentera det bästa av dig själv på scen. Ni är 20 st så det gäller att sticka ut, och då menar jag med självförtroende och utstrålning. Det gär mycket i Bf. men du har övat så mycket framför kamera i höst verkar det som och det kan vara bra. Använd det på scenen också!



Lycka till!



Maria A

2008-11-25 @ 08:05:45
URL: http://www.mariaandersson.wordpress.com
Postat av: Nina

Helt sjukt imponerad hur jävla stark du är. Jag hade fått psykbryt för minsta lilla motgång.



Jag hade tänkt närvara vid luciatävlingarna men har nu i sista stund fått förhinder. Sååå jag hoppas innerligt att David fotar dig och att du slänger upp en massa bilder på bloggen, gärna någon film med=)



Sen tycker jag du ska unna dig en riktigt lyxig restaurangmiddag när tävlingen är över. Det är du värd flera gånger om. Jag är grymt imponerad över dig..



Ohh David vilken läckerpudding till man.

Han får gärna vara med på fler bilder

skrattar.



Kört hårt sista biten nu..

2008-11-25 @ 09:07:23
Postat av: snuttan347

Oj oj lilla neo..Hoppas det blir bra..Puss o kram På ER.

Nu är det nära hjärtat..Ska bli så kul o se dig ..Lycka till nu i sista spurten..

Kramar Pernilla

2008-11-25 @ 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0