Lördag och 29 dagar kvar

Häligt nu är det bara 29 dagar kvar till den stora dagen :o)
Idag har jag tränat ben och jag körde hacklift , benspark, benpress och sittandelårcurl samt gyn stolen :o) Passet gick jätte bra och jag var nöjd. Camilla mötte upp mig på gymet och vi fikade lite och pratade lite skit hahaha vi tjejer och Anette fick ju bra sällskap .

Igår kväll så kom Peter och Camilla över ochjag bjöd på mat . Jag hade bakat bröd under natten då jag inte kunde sova !!!1 Igår under hela dagen hade jag bara lyckats få 2 timmars sömn så det var rätt jobbigt att vara i mina skor . Jag passade på att jobba under natten medans degen jäste så jag hann fakturera en hel del . Jag städade köket och hann komma ikapp med lite tvätt. Jag till och med körde min cardio :o) dock kl 6 am lade jag mig i sängen för jag tyckte det var dags att testa och se om kroppen kunde sova. Låg i sängen ett bra atg innan jag lyckades somna. Bakade bröd med jäst, lättkessela, bakepro och vetemjöl special och alla i familjen tyckte det var grymt gott.

På kvällen satte jag igång med matlagning till gästerna och familjen och jag gjorde en taco paj , potatis klyftor, våfflor och diet mat till mig och Camilla . Camilla hade svårt att låta bli taco pajen då hon snabbt tjuvade från Peters tallrik. Jösses vilken trevlig kväll med massa skratt . Jag frös en hel del igår och hade svårt att få upp värmen i kroppen . Inatt sov jag med kläder, ragg strumport och 3 täcken för att hålla mig varm. Sov inte så mycket inatt heller då någon snarkade rätt bra inatt grrrrr!

Upp imorse åt frukost och sedan dra och träna ben . Kom hem lagade mat , städade kökt och när jag var klar satte vi och åt . Jösses va barnen åt mycket idag . David är och Jobbar han har gjort det nästan hela dagen nu så jag ser fram emot att mysa senare med honom. Han sköter det mesta nu när det är så lite kvar av min diet.

Imorgon ska jag vara i solna kl 11 och foxa naglarna hos Anna och senare ska jag träffa coacherna kl ett . Så dagen lär gå fort förbi plus att det ska hinnas med cardio . Som sagt 29 dagar kvar och det är bara att hålla ut trotts att djävulen i min skalle säger att jag ska njuta av godare mat just nu . Men jag har lovat mig själv en fet jävla grym belöning när detta är över så det ska jag banne mig hålla fast vid.

Veckan som kommer har jag små saker inbokade som har att göra med tävling så snart är allt klart. Såg att dom är redan 30 st li långa klassen ju och tror det var 18 i den korta .

Det är många som är sjuk och höstens virus härjar förfullt så krydda maten med extra vitlök och ta era omega 3 och vitaminer!!!!
Ha en grym lördag nu
mvh
Vanessa

Fotograf Marcus Syvertsen

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser fint ut tjejen! Men varför kan du inte sova? ??

Fortsatt trevlig dag på den härliga lediga helgen..

2008-11-08 @ 16:27:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Sussi

Du ser jätte snygg ut :)

Hmm, kan du inte sova.... Då blir de jobbigt att orka på dagarna.

Virus, ja de har man fått känna på, ghaaa, vart risig hela veckan.

Hoppas det blir bättre med din sömn.

Jätte snygga naglar, jag ska på torsd, hi hi

2008-11-08 @ 23:13:48
Postat av: snuttan347

Ser verkligen bra ut gumman..Keep up the god work tummen upp

kram Pernilla

2008-11-09 @ 12:12:29
Postat av: Daniel Lindqvist

Jättefin bild!

Formen ser fortfarande super ut =) Ska bli kul att se dig på scenen! Lycka till med allt!



// Danne

2008-11-09 @ 21:47:50
URL: http://daniel-lindqvist.blogspot.com
Postat av: Danka

Vilka fina bilder det var på dig och de andra tävlande! Lycka till nu!

2008-11-10 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0