It's a cold Monday people

Herregud va kallt det är idag brrrr , minus 2 graders här borta i trånkan . Jag som sov så bra med mycket mat i magen. Jag har några dagars höjning och endast 30 min cardio varje dag . Snacka om att ha semester :o) Igår hade jag för en gångs skull vila och det var så skönt.

Vi var och handlade i skärholmen och sedan hämtade vi Martin som hade sovit över hos Ludvig och Love . Dom har jämt kul när dom är ihop . Sedan var det bara att hämta upp my lovely girl Dessan . Helt otroligt att vi inte hittade varan tidigare då hon är en grym ödmjuk tjej . Vi skulle testa smink inför tävling så att det skulle sitta bra och testa att sätta på lösögonfransar. Till Hammarby och hämta upp henne och sedan till Nacka för att hämta upp Marcus som vile också så fint leka med oss tjejer :o) nä ärligt sikken sammanträffande för kvällen innan bakade jag just dom typ av bullar han gillar .

Hem till mig och vi var alla hungriga , jag och mina rutiner fixade snabbt Tacos till alla och jag njöt av min fisk och broccoli . Så mysigt det var att ha dom här med tända ljus och tjöta lite . Sånt uppskattar man på diet då man träffas inte med folk så himla ofta. Innne vid allrummet hade Dessan fint dukat fram all smink och vi satte igång :o) Macus var mäkta imponerad av Dessan skills . Hon har käslan helt klart.

När vi var klara så ville dom ta lite bilder och vi fik yttligare besök också , Johan Ederer och Fredrik . Huset fullt med andra ord men vi som dietar tycker det är skönt att ha sällskap för att få timmarna att gå snabbare . Dessan bestämde olika poser och vi körde på . Roligt var det hur som helst. och som vanligt så har jag svårt att förstå att det är jag å bilderna . Vilken jävla förvandling .



Åh den här blev så fint jag och in man , jag älskar honom så mycket <3
Den här är foxy tycker jag

Fattar inte det där är jag alltså , !!!!nyper mig själv , aj aj japp det är jag *asg*
nu ska jag stääääääääääda

Kommentarer
Postat av: Danka

Hej tjejen!



Väldigt vackra bilder!



Njut av solen idag!! Kram kram!

2008-11-17 @ 10:51:13
Postat av: Rosie

Riktig Hot mama där alltså! Ska bli spnnande att se det färdiga resultatet på scen!



Kram kram!

2008-11-17 @ 11:36:20
URL: http://fitnessfemme.blogg.se/
Postat av: alexandra

SJUKT BRA BILD VANNI! bra jobbbbat... <3

2008-11-17 @ 13:24:41
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Annelie Lindahl

Hej Vanessa! Har följt din blogg ett bra tag nu och jag måste säga att jag blir så rörd när jag ser bilderna och läser att du knappt kan fatta att det är du. Du är så himla duktig!! Bra kämpat, ska bli kul att se hr det går på tävlingen! Kram

2008-11-17 @ 17:11:19
Postat av: irmeli

Läckert!

2008-11-17 @ 17:41:27
URL: http://metrobloggen.se/irmeli
Postat av: snuttan347

Åhh vilka fina bilder hjärtat..Du är skit snygg..

Kram P

2008-11-17 @ 18:49:59
Postat av: Tess

wow! Du är jättefin! Smink, fysik, hållning är fulländat =)

2008-11-17 @ 21:06:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Annelie

Fy fan vad snygg du är kvinna!!!!

2008-11-19 @ 09:29:51
URL: http://www.anloys.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0