Härligt tisdag

So far har dagen gått riktig bra , Vet ej vad det beror på men jag är på bra humör. Jag känner mig pigg just nu och inte så farligt hungrig :o) Körde min cardio imorse och sedan njöt med en liten tesked min gröt så att stunden skulle inte försvinna för fort *asg*

Idag ska jag på massage kl 15 och sedan är det rygg träning . på Haninge Hälso studio och det ser jag så fram emot :o) Jag kör med David nu så att jag får en extra push i träningen nu mot slutet .  Dagens bästa mål är min före och efter drink  och jag längtar så mycket just nu .

Det känns nästan overkligt hur ära slutmålet man är just nu . Imorse kollade jag formen själv i spegeln och jag tycker om det jag ser för att vara min första diet någonsin .

Ha en bra dag alla nu ska jag fortsätta jobba.
kram



Kommentarer
Postat av: Sussi

Va skönt att du är pigg idag...



Hörde att tjejerna ska se skräckfilm på Lörd, ska du då ha ett gäng brudar som håller dig vaken halva natten??



Kram på dig

2008-11-25 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0