God Morgon

Så en ny vecka har börjat och vi befinner oss idag i vecka 45 , året tycker jag har gått så fort och man har fått massor gjort.
Igår kväll myste jag och dottern i en timme uppe i köket , Martin var så pass trött han gik och lade sig själv . Neo var uppe och kollade på power rangers :o) Neo har också fått se filmen Hulken , så nu på måndagar är han hulken men bara måndagar.

Dom kommande dagarna är maten lite specielt då jag ska fotas men det är mkt mat så jag ska ikke klaga , dock utan salt !
Torsk och potatis utan salt det är skit gott. Hade någon ens nämt torsk utan salt i mars i år hade jag skrattat högt. Det mest lärorikt jag har varit med om under resan är hur min kropp reagerar samt att lära sig laga nyttigare mat. Att ha så pass många olika kryddor hemma fanns inte i min värld tidigare . Nu är kryddhyllorna  äffärens mest färg rika:o)

Idag fik jag sov morgon och ingen cardio så skönt att få sova ut. Dock känner jag mig fortfarande måndags trött .
Idag om en liten stund har jag en interview med en kille som har sökt en tjänst hos oss. Sedan kl ett ska jag på massage och det är dagens belöning :o)

Camilla du som läser här du är duktig !!! Kommer förbi med mat senare ! Camilla är Peters tjej som ska komma i form inför hennes thailands resa i feb . En tjej som har precis skilt sig från kohlydrater :o) och gift sig med protein diet hahahah . Hon börjar känna av  verkan utan kollisar i kroppen . Igår skulle jag nästan köpt en vit flagga till Peter . Hon har ingen direkt skönt frukost i mina ögon , typ lax eller kött o fågel till frukost. Oj jag ska vara glad för min gröt.

Jag som gör min mans frukost tycker om att leka för att få till en riktig jävla stor portion. Och minsam när min bror imorse såg hans tallrik frågade han mig vem i helskotte skulle få i sig så mycket mat . Jag genast svarade att det var Davids och att även jag lilla syran skulle klara av en sådan tallrik :o) Han äter ju som en liten flicka ibland.

I går sent läste jag i Andys blogg något jag inte skulle gjort. Självklart ska han komma med värsta gröten ju med EN JÄVLA ingridiens jag FÅR inte ha . Det du min niggah du kommer få igen vänta bara , nu att du dietar växer mina horn :o)

Vad jag kommer fokusera mest den här veckan är att toppa formen och träffa Anita . Får väll bjuda henne på något gott ta med lite fika som är bra . Ska även fixa mina naglar så dom har växt rätt bra nu . Ahh igår gjorde jag håret rakt och jösses va långt hår jagh har !!! jag får en helt annan look med rakt hår än lockigt. Båda är snygga på mig tycker jag.

Hr ni köpt biljetter till Luciapokalen? Bokat hotel? Jag har bokat Hotel på the twin towers . Lyckades få till en riktig bra pris .

TIME TO RUMBLE

Kommentarer
Postat av: Andy

Vet du vad det bästa är?



Gröten är hur god som helst!!!! ;)

2008-11-03 @ 09:54:30
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Milla

Haha.. Mitt humör är inte roligt just nu!! Om Peter klarar dem här 2 veckorna med mig så kommer vi fan klara allt!

Mmm.. längtar efter din mat!

Nu ska jag ta en dusch.

Kram

2008-11-03 @ 11:55:22
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Julia

U go girl =)

Ska bli såå kul att se dig äga scnenen på FF!

2008-11-03 @ 15:13:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0