God morgon godmorgon

Eller hur ska man säga när man har sovit typ 1,5 timme inatt . Min kropp ville verkligen inte varva ner och igår kväll var jag riktig nere. Kände mig ledsen och låg samt sugen på allt jag inte fik ha av coach. Bara att härda ut natten lång och imorse ställde jag mig på vågen och jajamen rekord vikt med 50,8 kg herejesus !!!!! och torr !!! men halleluja idag är det mycket mat  :o

Igår gjorde jag en podpod och resultaten var helt chokerande för min del . Jag har lyckats riktig bra så det här ska belönas helt klart.  När jag började min diet låg min fett % på 33 % och igår på 8,9 % så det ni en rejäl minskning . Sedan har jag under året ökat helt makalöst bra i muskelmassa något som fik mig att tappa hakan . 2,5 kg muskelmassa !!!! Hur jag gjorde detta är ett under men allt jag kan säga är att min kropp svarade riktig bra på det nya tränings sättet P-A intruducerades oss i dec . Jag vågar köra tungt och jag körde kör och reps så variation i träningen tycker jag är viktig . Det coolaste är att med högt protein intag och har lyssnat på min coach har jag inte tappat massa under min diet. Fatta ni hur glad och chokad jag är !!!! Fan va jag har slitit , jag , bara jag och dom andra har fått stå ut med en gnäll kärring i mellanåt.

När jag fik resultatet igår och skickade iväg till coach jag höll på gråta för jag var överlycklig , Det är nästan ett år precis mellan bodpod tillfällen och jag är banne i mig stolt. Jag vill också säga att min coach är fan bäst !!!!! hårdast också :o)

Han vet vad han pratar om och har alla svar på mina frågor.
Nä dags att göra nytta här hemma och fyfan va trött jag är idag .

Kommentarer
Postat av: Sonja

Grattis!! det är klart att du kan vara stolt, det är ju imponerande. men jag tycker att det verkar hög med 33% kroppsfett innan. har själv 25-26 % och tycker jag har mycket fett på kroppen och du är slank i normalt sätt (även inte under diet). verkar sjukt mycket.

men toppen prestation, önskar dig all lycka för tävlingen om 1,5 veckor!!

2008-11-27 @ 10:28:22
Postat av: emma

grattis till ett kanonresultat vanni..!!



du har verkligen gjort en enorm resa..

hoppas man får se dej på omslaget av body sen =)



kör på nu sista inte långt kvar.. slåss mot hjärnspökena och sötsugen..



kramkram

2008-11-27 @ 12:22:43
Postat av: Marie.

Hej Vanessa. Vill säga You look fantastic!

Och du är grymt mycket inspiration!

2008-11-27 @ 18:07:22
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger bara fem ord:





FAN VAD JAG ÄR AVUNDSJUK! :0)

2008-11-27 @ 19:45:57
Postat av: P

du är en KÄMPE!!!!!

snart ses vi =)

2008-11-27 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0