En vecka till potatis

yeah baby om en vecka får jag potatis !!!! kan ni fatta hur jag längtar eller . Mycket är inplanerat men det  när jag kommer till götet är det självklart att jag måste ju umgås lite med Paula . En höggravid kvinna som jag kommer få gömma min nutella burk *asg* snart gumman snart !!!!

Idag kommer jag jobba med David och deet bästa av allt är ju att jag har sovit mycket mer inatt så humöret är å topp just nu . Senare idag har jag sista massage tid innan tävling och på Söndag är det sista cardio passet wooooooooooooooohoooo.

Är så glad så ni anar inte just nu . Tnk vad en bra natts sömn gör till en liten kvinna som mig . Många tycker wow vilken form du är i mm men jag ska vara ärlig jag vill upp i vikt igen . Jag känner mig liten och min rumpa domar lätt nu :o) självklart är det skoj att vara i form men inte så länge och det är mkt tid i gymet som ligger bakom detta form . Noggranhet med maten och en hungrig mage helt klart.

Vad gör ni idag då folks? Hoppas verkligen ni får en kanon bra avslut på veckan . Själv kommer det avslutas med axlar och myskväll med några vänner.

pösss

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hur tänker du göra efter tävlingen? Du säger att du inte vill vara i sån här form men tänker du dra på dig många extra onödiga kilon? Kan tänka mig att suget efter sötsaker är ganska stort så då kanske det är lätt att äta lite för mycket efter en väl genomförd tävling!



Lycka till nu här på slutet!

2008-11-28 @ 20:51:13
URL: http://gurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0