det närmar sig nu

På riktig det lilla ljuset i slutet av tunnel har tänds framför mina ögon och jag känner mig fokuserad.
Mina sista par skor har skikats med posten idag , och dräkterna ska testas denna vecka också. så jag kommer ha nästan allt finito .

Idag har jag gjort två fotograferingar och det var bra skoj ! Trevlig människor och jag fik en enorm hjälp av min man David. Coacherna jag har är definetit guld värdaför formen jag såg idag gjorde mig glad. Jag känner mig som en vinnare redan av att bara ha klarat en tuff diet i mina ögon så pass länge . Och en guld medalj vinnare närjag nått målet :o)

Är trött och ska nanna nu men shit jag är glad
Stort tack till
Better Bodies
Staduim
P-A
Petra
David
Marcus
och alla ni andra som vart med det var så himla kul !!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

WOW! Du ser asläcker ut, riktig snygg bild.



Vad kul att se dina framsteg, blir super imponerad...jätte lycka till när det är dags för tävling.



/ Malin.

2008-11-05 @ 22:37:07
Postat av: Soffi

Åh jag vill se mera bilder!!



Härligt att ljuset i tunneln äntligen syns - kämpa på sista biten! :)

2008-11-06 @ 06:45:04
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Lina

Läckerbit ;O)

Kul att allt känns bra! Själv får jag ta det lite lugnt nu så baciluskerna försvinner!

Kram

2008-11-06 @ 13:42:09
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Petra Lundin

Hej Vanni ! Det är/har varit en spännande och lärorik resa för oss åxå !!! Tack för att vi får/fått vara med på den !! Du får +MVG!!!

Nu är nötterna är nära! Hälsningar från den elaka coachen och den snälla coachen.

2008-11-06 @ 17:20:01
URL: http://www.personligtranare.net
Postat av: P

åh snygging!!!!

snart är det dags för att fira!

2008-11-06 @ 18:49:47
Postat av: Linnéa

DU är så himla duktig och jag läser din blogg varje dag för lite inspiration!



Jag hamnade på din blogg av en slump på facebook och sen när jag såg dina bilder så kände jag igen dig, du o din man höll ofta på att fotografera er på sats och jag var jämt så nyfiken & undrade vad de var ni höll på med :) ( nu vet jag ju )..



Såg även längre bak i din blogg, att du hade en bild på dig och Sandra, kul! jag ska göra hennes naglar inför er stora tävling ( som det ser ut nu )

:D



Vill bara säga lycka till och hoppas du fortsätter blogga sen också för du inspirerar =)

Kramis

2008-11-06 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0