Det gick undan idag

under arm passet . Gissa om jag blev förvånad att jag körde på i en grym tempo , höll bra vikter och dessutom körde altinerae mellan biceps och triceps . Jag blev så överlycklig att jag hade veckans bästa pass idag :o)

Jag började med höga reps i bicep curl för att värma upp , sedan körde jag stående bicep curl med 13.5 kg hantlar , drop till 7 kg och sedan direkt och körde dips !!!! Åh vilken känsla . Sedan körde jag hammercurl och french press 3 set och det kändes också kanon . Körde sena sittande bicels curl altinerade med smal grep i smith maskinen . I was on fire people detta kommer jag få leva på rätt länge nu .

Jag övade lite posering också och körde lite övningar för magen och det med gick jätte bra . Min man fik lite hjälp av mig under passet också och han vart glad att se mig på så bra humör :o) han gjorde så otroligt bra ifrån sig iag uner hans benpass . Han sparar inget han ger allt.

Gymet var inte så full med folk iag och det var rätt skönt om jag får säga så. Imorgon ska jag baka bullar och på lördag ska jag laga massa god mat då jag har gäster som kommer över . Mina barn gillar när jag bjuder över folk för då brukar mamma göra massa gott .

Vi har stor handlat på Ica maxi idag och jag har köpt massa gott till barnen som dom kan få til frukost. Min dotter idag började dagen med en macka med keso på och en avokado . Hon älskar det , Neo är mer kräsen han gillar veetabix med lite sylt . Martin gillar corkflakes eller macka med kalkon . Imorgon kommer jag servera gröt till frukost för vi har kommit överens om att jag ska göra god ffrukost varje dag och dom vart sugen pp David gröt imorse me riven äpple och kanel samt vanilj protein MUMS !

Nu håller vi tummarna folks att jag får sova inatt för sömn behöver jag verkligen nu . Just nu känner jag mig pigg men jag ligger just nu ner bäddad i soffan i vilo läge och ska njuta av serien one tree hill , sedan ska jag kolla pp gossip girl :o) nice .

Hur har eran dag varit? Min var en av de bättre den här veckan :o) i'm very happy
Imorgon är det en vecka kvar tills att tävlingen avgörs på body's hemsida om vilken tjej och kille ska vara med i decembers månads utgåva. Spännande va . vill tacka alla som har röstat på mig .


Kommentarer
Postat av: Linda Byström

Hej tjejen... Vilka otroligt vackra bilder, vilken förvandling du gjort!! Hatten av, inte dåligt med allt annat du har runt dig. Bit ihop nu sista tiden, du är GRYM, GLÖM INTE DET!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 01:37:07
URL: http://metrobloggen.se/lindafitness
Postat av: Jessica

Du är tokigt vacker, följt din blogg från början, tycker du är grym. Önskar all lycka till på FF!



/Jess

2008-11-22 @ 16:02:24
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0