Dagens pass

Halloj så här sent på kvällen :o)
Idag hade jag en ok dag , jag var mycket trött då det blev lite sömn igår natt . Men dagens armpass var riktig bra jag och David  körde armar och det var så kul. Danne körde på an med och nu börjar han blir torr och riktig bra .

Idag har jag handlar min nutella inför tävling :o) jag kunde inte låta bli då jag är en sådan människa som gillar ha saker och ting klar i god tid. Imorgon kommer jag handla mina tokade frukter och på lördag min NÖTTER !

En riktig rolig grej är att Jogan och Sofia samt coachens familj ska fira nyår hemma hos oss !!! Så nu ska Vanni skaka fram en grym meny då det ska njutas och firas !!!! Vi är en grym Team så vi ska banne mig ha skoj nu .

Det jobbiga just nu är att på kvällarna är jag grymt pigg och trött på dagtid. Jag brukar vila och passa ibland att jobba ikapp det jag missat om det har varit katastrofalt dåligt med sömnen . Wow kan ni fatta hur det känns att snart vara i mål??? Jag har snart klarat av det jag drömt om länge och jag kommer ha många som kommer dela denna glada dag med mig . Min mamma kommer från Danmark och Paula ska vara där , min man och många som har följt min resa jösses vad spännande.

Dessan ska sminka mig och det ser jag så fram emot. Love den tjejen alltså . Coacherna kommer nog få ge mig sprit för att lugna ner mig på själva tävlings dagen *asg* Måste köpa biljetter för lördag ju så man kan se Johan när han tävlar . Jävlar en vecka från och med nu är det sista kvällen hemma !!! shit !!!

Ni ville se en bild där jag ler så här kommer den

har inte så många på min laptop ju :o)

Idag har jag bakat pepparkakor och gjort hjärt formar som min dotter har dekorerat med våra namn så nu ska dom hängas upp. !!! duktig flicka va .
Nä puss på er och kom ihåg vill du komma i form så kan du !!! Kan jag kan du eller hur !!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tja bruden!



Ville fråga dig om du har ordnat de med barnen?

Annars vet du att jag finns...

Speciellt för din lilla fjortis :)

Jätte snygga bilder.

Hör av dig om jag kan göra nåt.



Kram

2008-11-28 @ 00:46:58
Postat av: Lina

Funderar på att skicka efter en sådan blå top du har på dig... är det någon vaddering/innerBH i, eller måste man ha en sportBH under...? =)

2008-12-03 @ 13:46:31
URL: http://lajna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0