Bra pass !!!!

Idag körde vi som sagt rygg och det gick otroligt bra . Vi körde chins , T-bar och sedan latsdrag och en till maskin . Det kändes riktig bra i ryggen och jag hade inte så värst mkt energi men jag gav det jag hade ..

Mycket bra stämning på gymet idag också och det blir så mycket roligare att träna när fler är glada. Peter går rundt med en klubba i munnen och det kallar han för böj klubban :o) Dannes form är redan bra och viktor kör på han också . Så alltså nu är det ruskit nära och det börjar pirra i magen på mig .

Jag och David bestämde att dra med barnen på bio nu ikväll och överraska dom och jösses vad glada dom är . Vi ska kolla på madagaskar två och det är skönt att vara borta när suget brukar slå till som mest på kvällarna !!!! Tiden kommer att gå och jag ska njuta av en kopp kaffe tänkte jag . Barnen får med sig en klubba, protein bar och popcorn :o)

Jag lagade en riktig god maträtt till dom tidigare idag och det var kalkon med sås gjort på bakepro istället för vetemjöl, och mini mjöl med körsbärrs tomater samt lök och lite lite ost , till det fik dom makaroner och jösses vad dom åt ! Ruskit kul när dom gillar maten jag gör för dom klagar ibland att det är inte som den typiska svensk husmanskost eller hur man säger det och lite för nyttigt.

Dom får ju annat mat på skolan och jag vet att dom dras mest till onyttig så hemma vill jag veta vad dom äter helt enkelt.

Känss skit skoj att träna med David igen, jag har haft en period där jag vill träna själv bara för jag har inte känt mig för alldeles för mkt basövningar men nu är jag taggad. ista veckan och sedan är det verkligen the last count down.

Massagen var ruskigt skönt och det behövdes verkligen . En dag till med längre intag och sedan höjer vi igen :o) yes yes . Inte speciellt skoj att känna sig hungrig ju . Nä nu ska vi dra så vi hörs lajter people .


kram
Vanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0