15 dagar till Tävling

Idag är det bara 15 dagar kvar och när jag är klar med målet har jag gått på diet i 251 dagar . Inatt sov jag betydligt mer timmar och det känns riktig skönt. Vaknade innan 7 och har hunnit fixa en hel del redan . Strax är det frukost också :o) ingen lördags frukost buffe för mig men det får duga för det man får . En sak min coach brukar säga till mig  när det är tufft är att tänk att detta var själv valt och att det finns folk som har det värre. Och ja det stämmer här klagar vi om att man går hungrig i några dagar medans man kan fortfarande träna och äta mat . Tänk på alla som är fattiga och får leva på 1 dl ris om dagen !!!

Idag är det ben och sedan ska det jul handlas lite . Ska också laga middag i god tid då det ska serveras god mat trotts att jag får inte smaka. Som tur har jag höjar dag så jag får fnt bara äta saaaaaakta så att jag kan njuta . :o) På måmdag ska jag till Anita också och prova mina bikinis igen då hon förra gången såg precis hur dm skulle sitta . Inte direkt mycket till tyg men dom kommer visa min fysik bra och dom är skit snygga .

Ska också öva mer posering idag och det sitter bara bättre och bättrenu . Mer fett har släpt på mina ben också så i'mm happy . Ingen byggar hård ben med mega till markeringar men jag ska trotts allt inte tävla i byggning .

Jag ser att det snöar också så det blir att byta till vinter däck också så att man har det gjort. Sedan ska David fixa med fläkten i käket och barnen får städa sina rum då det är månadspeng som gäller idag . Mycket bättre ordning här hemma nu så det känns skönt.

Vad händer hos er då? Danka ska du träna?
kram kram

Kommentarer
Postat av: Sid

Tycker din coatch ger dig bra tips! Det där med att det finns andra som har det mycket värre och inte med egen vilja tänkte jag mycket på under min tävlingsdiet och hur få förunnat det var att egentligen tävla med sin kropp, när andra kämpade för att bara överleva...



/Sid

2008-11-22 @ 18:16:28
URL: http://www.fitnessguru.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0