1 månad och 4 dagar kvar

Till det är Luciapokalen och det ska bli så jävla kul att se alla tävla på lördagen. Kl 11 på söndag kliver man för första gången på scen !!! wooohooo det är riktig spännande nu .

Jag har haft en grym bra helg . Visst har man varit slut i kroppen och trött men annars har vi gjort det vi ska ha gjort så man kan bara vara nöjd. Barnen har lekt och vi har myst i soffan igår kväll och kollat på film. Jag somnade en halv timme typ :o)

Cardion är avklarat och nu ska det mysas igen . Vi hade en mysigt middag hela familjen och lunch . Barnen har varit ute och lekt större delen av dagen .

Solade 25 min på gymet idag och jag fik bra med färg på kroppen. Formen kommer  mer och mer så det är bara att vara glad och hålla den nu ett tag framöver och tur att det är så kort tid kvar.

Åt massa äggviotr till middag idag och imorgon blir det torsk igen . Så gott med ägg alltså. Tänkbara när man kan ha oliv olja på ojojoj satans så gott.

Nu ska jag mysa vidare och ta hand om mina barn . Kram på er .
Vanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0