Watch out for Johan (A.KA Batman)Malm

Ja vad ska man säga om Johan Malm ...jo jan kommer krossa SM i CBB !!!!!!
Tror på dig till 100 % Batman kommer bli riktig farlig på scen detta år . Johan jobbar på gymgrossisten på söder där jag shoppas varje månad :) Han är alltid lika trevlig även när han går på diet hahahah .



Fina linjer eller hur !! Tyvärr tjejer så är denna man tagen av en het puma.

Dessa bilder är från förra årets SM som var i västerås . Johan kommer att komma i bättre form denna gång det har han lovat mig :0) annars blir det inga godspåsar från mig efter tävling. hahahah
Jag har hört att dessa två killar är farliga att festa med !!!

Tydligen brukar dom äga dansgolvet . Brevid Johan står Daniel ( A.K.A KEXCHOKLAD) Nordberg . Han är Johan coach och partner in crime hahahahah . Hur som helst två underbara killar som jag gillar . They Party gymgrossit style ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0