Vilken lyckad vecka !!!

Oj oj oj vilken vecka jag är mer än nöjd med mig själv . Vågen imorse stod på 61,3 förra lördagen var det 62,2 om jag minns rätt . Förra helgen som jag skrev vart jag lite sjuk så jag har bara tränat från måndag kväll och det har gått så himla bra .

Igår körde jag axlar och det gick riktig bra . Körde 40 kg i axelpress bakom nacken i smithen det tycker jag är bra för att vara på diet. Så med andra ord viljan finns. Självklart är formen inte helt bra än men den är på god väg .

Idag körde jag en lång morgon promenad och det var riktig varmt ute så skönt!!! Kom hem åt min gröt och bara tog det lugnt i sängen och vilade inför benpasset.

Kom till gymet och hade grymt tur att Johan Ederer's tjej Sofia skulle köra ben så vi körde en kanon pass ihop ! Tack tjejen det var riktig kul att få träna med dig !!!! Min Älsling David körde en kanon ben pass han med det gick så bra att hans kort byxor sprack av trööööööööööööcket han hade i böjen options trading

Lite bilder från idag då
Vanni utslagen efter lunchen hahahahahahahahha coach kommer nog skratta gott !!



Johan ger tummen upp Inför sin diet som börjar snart .



Så här trött var David efter en hardcore pass !!!!!


Ciao Folks

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha det blir till att köpa stretchbyxor eller större byxor till han nu då... ;)



Lade in dig bland mina länkar oxå... Kul med fler inspirerande träningsbloggar! Man får mer energi själv plus nya idéer både till träningen å maträtter å grejer... :P



Kram!

2008-05-11 @ 14:42:49
Postat av: Susanne

Men min länk försvinner... :D Fast du örstår väl att det är jag vid det här laget...

2008-05-11 @ 14:45:24
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0