Vattenpölar nej tack !!!!

Idag Började dagen rätt bra måste jag säga . Imorgon bitti ska jag väga mig och smsa coachen . Är inte nervös men jag verkligen hoppas på en liten förbättring än idag . Skulle det inte vara så ja då kommer jag vara jätte nöjd ändå för det har varit en extreme bra vecka trotts allt.

Idag bestämde jag mig att gå ut på en promenad istället för att cykla . På med kläder mm och ut och traska i en hög tempo . Promenerade hela vägen till farsta tog en längre väg hemåt och där möttes jag och flera stora vattenpölar . Tänkte inget särskild på det till en stor lastbil körde förbi mig självklart körde chaffören på vattenpölen och JAG BLEV JÄTTE BLÖT !!!! Inte nog att jag blev vättskrämd med blöt också . Man hör inte mycket när man lyssnar på musik . Ja ja bara en halvtimme hem .

Nynäsvägen och en blek vanni hahahah
Promenerade även förbi det nya flex gym som finns i farsta .

Backar har jag gott om under promnaden så coachen bör vara mer än glad .

Dock är denna 1a av 3 jobbiga backar. Jag var bara tvungen att ta en bild av en vattenpöl för jag var grymt sur och hungrig vid denna tillfälle.


Väll hemma tog jag en lååååååång super varm dusch och efter det gjorde jag lite tjej grejer
kommer lite bilder i nästa inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0