Underbar dag idag

Morgonen började som ni alla vet nu med en powerwalk och jösses va skönt det var. Efter helgens erfarenhet och kärringen som är åter på besök bestämde jag mig för att vara på bra humör ändå . Så bra musik som gör mig glad i lurarna och ut och gå .

Var en bra dag på jobbet också måste jag erkänna och vår högsäsong är i full fart !!! Mycket skönt.

Idag tränade vi bröst och lite axlar . Kände mig som Hulkens fru LOL så jag körde på med bra vikter .
Bänkpress. lutande bänk med drop
pecdec med trippel dropp  axlar och lite cable allt kändes riktig bra .
 
David hjälpte mig riktig bra måste bara lyssna lite bättre på honom ibland *rodnar*





we feel the love and pain together

Kommentarer
Postat av: Tess

vilken schysst bicce! Åh jag har samma problem ibland, Dålig på att lyssna på mannen ;)



Trevlig kväll!

2008-05-26 @ 21:49:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Anonym

Hej Tess

Hahaha inte lätt att lyssna alltid när man lysnar hemma också . Men det blir bättre måste jag erkänna

2008-05-28 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0