Pinsamt !!!

Igår kväll hade jag ställ min alarm klockan på 5,45 för att hinna upp och köra min cardio . Nöjd var jag med mig själv och somnade riktig fort. Inatt sov jag rätt tungt måste ha varit en kombination av hård träning samt att jag har fröken kärring på besök . Tror ni att jag hör Alarm klockan ? svaret är nej nej nej !!! och vet ni vad jag låg och drömde om ? HAHAH Intervall träning med Raffe och Coach . Självklart vaknar jag inte när jag tror jag håller på köra förfullt mina intervaller.

Vaknade av att David kramade mig på 7,45 och jag blir panik slagen när jag inser att jag drömde istället för att köra cardio . Snabbt inse att jag skulle inte hinna med cardion oså jag skrev till min coach och självklart skämdes jag men jag ska ta igen den i eftermiddag efter rygg passet :) Nu blir det att ha två st klockor som kommer ringa på morgonen så att vanni vaknar till verklighet hahahah.

För övrigt så var det över 1,5 år sedan jag vägde 61 kg !!!! Kan ni fatta hur mkt jag gick upp i vikt  helt i  onödan ojojoj nu är det så att jag får skylla mig själv att jag får ha en lång diet . Det jag saknar mest är Toast bröd . Annars mår jag riktig bra av att äta nyttig och röra mer på mig . Jag annars sitter på rumpan hela dagarna så jag är så glad för mina morgon promenader ute i det friska luften.

En annan grej jag märkte som är bra med diet är att magen mår så bra . Jag är inte bubblig i magen längre av all skit mat eller blandning av diverse maträtter som gör att man får gaser i magen . Med andra ord jag fiser inte *asg*

Idag kom jag in i min 2a par byxor som är storlek 34 yippi !!!!! magen har blivit smalare och midjan börjar göra sig påmind igen :) Är så glad  att jag kommer kunna ha en bikini detta sommar . Dock ligger jag definetivt inte på latsidan .





Ha en bra dag People !!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du jobbar på bra Vanni!

Kommer bli bra det här ska du se =)

Ha en bra dag!

Kramis

2008-05-13 @ 10:21:46
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Emilio

Snyggt!

2008-05-14 @ 04:59:51
Postat av: Kato

grym arm ;)

2008-05-14 @ 10:03:25
Postat av: snuttan347

Heeeeeeeeeeeej vanni..

WOW snyggt snyggt, vilken skillnad ..Du har lyckats bra ..Duktigt jobbat..

sköt om dig kram P

2008-05-14 @ 17:05:04
Postat av: Vanessa

Lina : Tack gör mitt bästa för att komma i bra form .



Emilio : Tack så mycket.



Kato : Tack !!!



Snuttan347 : Hello darling

Va kul att du ser en skillnad jag kör på så gott jag kan . Hoppas att se dig snart.

2008-05-14 @ 21:59:47
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0