Oj vad det syns nu

Fler och fler påpekar vilken smal midja jag har fått och de frågar mig vad jag har gjort . Tydligen på gymet i skogås så finns det några som kör Body for lige programmet. Några har fått lite resultat och andra inget . Men på mig syns det otrroligt mycket sade en tjej idag . Självklart blev jag jätte glad att höra det för jag har kört på riktig bra .

Som jag skrev tidigare idag var det mage och vader samt kvälls cardio . Min mage var helt slut efter övningarna och vaderna ville gråta ! Kände mig bara för att åka hem men nope cardio skulle utföras . Saken är att det kommer vara otroligt många tjejer på scenen i dec och många av dom är ju riktig bra och har tävlat tidigare . Jag måste ge allt nu för att komma in i mitt livs form , för en fight ska jag allt ge tjejerna på scen haha . Eller hur tjejer det ska inte vara lätt?

Ja just det Imorgon fyller min man David 32 år så barnen ville äta glass och jag får göra dom sällskap  samt bjuda på lite tårta . David present blev att få klart hans tattuering som han håller på med på ryggen . Det blev jätte snyggt och nu ska han göra lite skuggor på den bara. Han började i dec med den hahaha.

Tog lite bilder idag  och här kommer dom .


Vissa gillar att dricka mjölk under passet , hahahahah


Jag när jag kör mage denna övning rockar !!!


en till


För övrigt  dagen har varit bra och nu ska jag snart mysa i sängen och somna som en trött prinsessa hahahah.

Ja just det en riktig tjej film som jag kan tipsa om är P.S I LOVE YOU !!! Helt underbar film .





Kommentarer
Postat av: Ederer

Hahahaha =) Ser ut som david somnat (igen) när han sitter där på cykeln :P :P



Fortsätt kämpa på, ska jaga ikapp dig snart ska du se ;)

2008-05-14 @ 23:16:10
URL: http://johanederer.blogg.se/
Postat av: Sophie

Håller me om filmen PS. I love you... Superbra!



Kul att dieten flyter på! KRAM

2008-05-15 @ 14:22:23
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: David Frykman

Jag vilar bara ögonen :)

2008-05-15 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0