Mysig dag med barn

Tänk att man kan ha så mysigt med barn och de kan säga dom roligaste saker . Körde ben i solna och sedan hämtade jag Martin hos P-A och Love och Ludvig följe med oss hem till oss och sedan stack vi iväg  för att bada vid sjön. Riktig mysigt var det måste jag säga.

Barnen badade åt god mat och spelade fotboll. Innan vi skulle hen så avslutade dom med spring tävling och självklart var jag och love som vanligt lata och vile vara domare ;o) jag orkade inte hade ju kört ben hahaha.


Dom är bra kompisar


Lite model gubbe mys och love fortsatte att njuta av en macka :o) en riktig rolig kille.


David lär Neo hur man ska sparka bollen.


Efter all mat var det dags för lite förbrännings pass med fotboll. Ludvig var i topp form och kommer nog vara den nästa Henke !!!

sedan åkte vi till ica för lördags godis!!!! Mamma fick nöja sig med cola light idag . och min glass.
Väll hemma började jag städa och barnen målade modelgubbarna .

Sånna här dagar gör mig så glad . En riktig lyckad dag med min älskade ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0