Min vännina har ändrat livstil

Min vännina Kattis Ringde mig en dag och hade bestämt sig att hon fick nog av hur hon såg ut i spegeln . Vikten var nog på 87 kg och hon ville komma i bra form till Januari 2009 . Gav henne lite kost tips och sade till att att börja röra på sig mer och äta mer regelbunden. Hon har sedan min diet start gått ner 6 kg vilket ör riktig grymt .

Jag vill beröma min kompis för att hon går ut på morgonen på sin promenad och tar med sig matlådor till jobbet. Hon dricker mer vatten och nopg den gladaste människa jag sett  för att hon går på toa oftare :)

Under en diet har man alltid motgångar som man ska kämpa sig igenom och jag tycker du sköter dig riktig bra . Kattis är min sons dagis fröken en tjej jag har känt i många år . En kvinna av stål som har en plats i mitt hjärta.

Du kommer klara detta min vän och jag finns här för dig .

Love you Kattis

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det var jäkligt strongt! Jag borde nog göra detsamma!!

2008-07-27 @ 13:06:41
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0