I killed my arms today

Ja som  rubriken låter så körde jag en kanon armpass.
Bicepcurl alt med bicep curl med stång 20 kg hantlar och 20 kg stång 3 set
Liggande bicepcurl på bänk 3 set  kändes grymt bra.
Körde en till bicep övning riktig tungt 3 set och reppade ut

Körde dips , kickback och pulldown för triceps. + lite andra övnin gar men det kändes riktig bra .

När jag väll kom hem så var det köket som gällde för morgondagen matlådor eftersom jag ska på bondgård med min son dagis . Fan ajg hoppas man inte luktar allt för illa när man kommer därifrån. Min son får protein pannkakor med massa andra godsaker som mamma har fixat 1,5timmar i köket är inte illa va .

Det händer inte mycket med min vikt eftersom jag får njuta av MYCKET mat denna vecka och jag har så mycket energi !!!Känns grymt bra . Sakta men säkert återställs kroppen till det normala och jag är glad för det. 
Många frågar mig om jag är hungrig under min diet och svaret är NEJ  jag är proppmätt jämt och det ska jag vara riktig glad för ! Min kropp verkar anpassa sig riktig bra med maten och jag har gått ner 8,5 kg hittils så jag är mer än nöjd.

Alla måste kolla på TV3 nästa vecka för min vän Johan Ederer ska för första gången debutera i TV !!!! Och snygg kommer han vara självklart.!!! Återkommer om tid och sånt så fort jag vet mer. En tjärna är född.

David körde på riktig bra också på gymet hans armar växer sakta men säkert och han blir stärkare också. Ska bli spännande att se honom dieta sen när jag är klar.

Nu ska natta barnen !!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

´Go Tjejen!!!!



Håller stenhårt på dig.

Men jag fattar inte riktigt, ska du gå upp igen??

I muskler va?

Men inte ska du väl äta upp dig i vikt igen...

Om jag går ner, gör jag de för å stanna : )



Love Sus

2008-05-30 @ 14:37:29
Postat av: Vanessa

Nej ska inte upp i vikt Hell no det ligger mycket jobb bakom vikt nedgången .



Äta upp mig kommer jag nog inte göra kommer hålla en någorlunda sund offseason form .



kram Vanni

2008-05-30 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0