Härlig Söndag

Vilken underbar väder vi har fått helt otroligt. Inatt sov jag inte så jättebra vaknade då och då med rejälla mag smärtor som var inte roliga. Kärringen gjorde sig påmint verkligen . Otroligt hur man glömmer lätt hur det är att ha mens för jag har inte haft det på 6 månader pga P-sprutan . Hur som heslt är jag jätte glad att fröken kärring är här igen :)

Klockan ringde 7,45 imorse för jag skulle ut och gå med min vännina . Kan ni ens förstå hur svårt det var för mig att kliva upp ur sängen . 1. jag var hur trött som heslt och 2. sikken träningsvärk i gluteus och benenen !!!! Gårdagen träningspass med Sfia gjorde sitt på rätta ställen. Kom ner till min vännina och hon ligger och sover hahaha så jag promenerade 45 min själv och sedan kom hon och vi gick 45 min till och självklart var det flera backar som vi fick gå upp i rask takt . Trodde jag skulle dö ett tag mina ben bara ville inte .

Vi har precis lämnat grabbarna på varsin kalas så jag och David ska iväg och köpa lite kläder till mig eftersom brorsan har gett mig lite pengar . Mysigt att bara vara lite själva innan vi skapå familje kalas där man får sitta och bli suktad på all mat dom kommer bjuda på *grrrrr*Jag får ligga och sola och drömma bort någonannan stans . Kommer någon med Melon och jordgubbar kommer dom få dra igen !!!!! Jag har mina gränser hahahahha

Idag ska jag ha en kvällspass som jag ser inte direkt framemot men ska plåga mig själv ändå. Det är så varmt och jag blir så trött ju. Dom bör göra funlight med melon smak det skulle rädda min sommar .

Nä nu ska jag skärpa mig med gnällandet nu är det shopping .
Så här ser jag och Petra ut som Sumos hahahahaha


Jävlar vilka häng pattar vi hade !!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Testa med att skiva ner melon som du har i vatten i kylskåpet... Tror att det skulle vara jättegott! :P

2008-05-11 @ 14:48:55
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0